ساری؛

بیش از 3 هزار طرح نیمه تمام در مازندران

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: بیش از 3 هزار و 700 طرح نیمه تمام در استان وجود دارد.

بیش از 3هزارطرح نیمه تمام در مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری عبدی در نشست با دهیاران بخش بهنمیر در مجتمع تفریحی توریستی مرضیه بهنمیر گفت: در حال حاضر بیش از 30 هزار دهیاری در سطح کشور داریم که از این تعداد یک هزار و 900دهیاری مربوط به استان مازندران است.

وی با بیان اینکه دهیاران در تمام زمینه های عمرانی،فرهنگی،ورزشی و حتی بخش اقتصادی نیز فعالیت دارند،افزود: سالانه اقدامات خوبی در جهت رفاه عمومی سطح روستاها توسط دهیاران انجام می شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران مشارکت مردمی در جهت اجرا و تسریع روند پروژه ها را اقدامی موثر در جهت کاهش مشکلات دولت دانست و تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 3 هزار و 700 طرح درسطح استان در حال اجرایی است که نقش مشارکت مردمی برای اجرای این پروژه ها بی نظیر است.

عبدی با اعلام اینکه اولویت ما در تخصیص اعتبارات پروژه های نیمه تمام است گفت: در بخش بهنمیر بیش از 30 پروژه نیمه تمام وجود دارد که امید است با مشارکت مردم این بخش شاهد بهره برداری از این پروژه ها در آینده نزدیک باشیم.

وی با بیان اینکه دولت در سال گذشته توجه خاصی به بحث پروژه های عمرانی و زیربنایی سطح روستاها داشته است افزود: اعتباراتی که دولت در سال 93برای اجرای پروژه های سطح روستا تخصیص داده است نسبت به سال ماقبل خود 35 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر در استان مازنداران بالغ بر 13هزار فارغ التحصیل بخش کشاورزی داریم تصریح کرد: از این میان بیش از 10هزار نفر جویای کار می باشند که با استفاده از تخصص آنها در امر آموزش و ترویج بخش کشاورزی می شود به موفقیت های چشمگیری در بخش کشاورزی دست یابیم.

عبدی همچنین با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در سطح روستاها گفت: با سیاست جدید دولت بیش از 90 درصد از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.