شیراز؛

سارقان موتورسيكلت در دام پليس "جهرم"فارس

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" استان فارس از دستگيري چهار سارق موتورسيكلت با 11 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهرستان "جهرم" ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت .

وي افزود : ماموران پس از يك سري تحقيقات گسترده پليسي به اطلاعاتي در خصوص اوراق كردن موتورسيكلت هاي مسروقه در يك باغ در حومه شهر"جهرم"دست يافتند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي ضمن هماهنگي با مقام قضائي محل را بازرسي و ضمن كشف مقاديري قطعات اوراق شده موتورسيكلت ، دو متهم را دستگير كردند.

سرهنگ "ملك زاده" تصريح كرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 9 فقره سرقت موتورسيكلت با همدستي يك نفر ديگر اعتراف كردند.وي با اشاره به دستگيري همدست متهمان ، از دستگيري يك سارق ديگر در عمليات جداگانه اي خبر داد و گفت : دو فقره سرقت موتورسيكلت نيز از اين سارق كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با بيان اينكه سارقان با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، افزود: شهروندان به هشدارهاي پليس در خصوص جلوگيري از سرقت توجه كنند و در صورت اطلاع از فعاليت افراد مخل نظم و امنيت در جامعه ، مراتب را به پليس110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.