مدیراطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی:

وب سایت دو زبانه برای بخش فروش انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی راه اندازی شد

وب سایت دو زبانه فارسی و لاتین برای بخش فروش انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی راه اندازی شد.

دکتر گیتا موللی مدیراطلاع رسانی پزشکی وارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: هم اکنون اطلاعات مربوط به 200 عنوان کتاب چاپ شده از ابتدای شروع به کار انتشارات دانشگاه تاکنون‌، در بخش فارسی این وب سایت قرار گرفته است

وی اظهارداشت: این اطلاعات شامل توضیحات کامل و درج شناسنامه کتابها‌، تصویر کتابها‌، لینک مربوط  به رزومه نویسندگان کتابها‌، کاتالوگ کتابهای چاپ اول سال 1393 (بصورت پی. دی. اف) می باشد.

‌دکتر موللی با اشاره به اینکه آدرس و شماره تلفن انتشارات دانشگاه بر روی وب سایت درج شده است، تاکید کرد: در صورتی که خریداران تمایل داشته باشند، می‌توان کتابهای درخواستی را برای آنان ارسال کرد و ارسال یک تا پنج کتاب نیز برای خریدار رایگان خواهد بود.

‌مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی همچنین درباره بخش لائین وب سایت مربوط به فروش انتشارات این دانشگاه نیز گفت: اطلاعات مربوط به 200 عنوان کتاب که از ابتدای شروع به کار انتشارات دانشگاه تا کنون به چاپ رسیده‌، در این بخش قرار دارد.

وی افزود: توضیحات مختصر و درج شناسنامه کتابها‌، تصویر کتابها و لینک مربوط به رزومه لاتین نویسندگان کتابها  برای اطلاع علاقه مندان‌، در بخش لاتین این وب سایت موجود است.

‌دکتر موللی‌ راه اندازی فروش مجازی کتب انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را از برنامه‌های در دست اجرا ذکر کرد.

وی همچنین اظهارداشت: واحد اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه‌، تکمیل بخش لاتین سایت و اتصال به وب سایت آمازون و دیگر انتشارات بین المللی را نیز در برنامه خود دارد.

موللی در پایان‌، ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد ارتقای وضعیت انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به عنوان ناشر برتر در زمینه چاپ و نشر تازه‌های توانبخشی‌، سلامت و رفاه اجتماعی کشور باشیم.

شایان ذکر است‌، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاهی تخصصی با حدود یک هزار و 800 دانشجو شاغل به تحصیل در رشته های خاص همچون " مدیریت رفاه اجتماعی، سلامت اجتماعی (وتعیین کننده های آن)، سلامت روانی و توانبخشی مانند کاردرمانی، گفتاردرمانی، ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی، مددکاری اجتماعی‌، مشاوره خانواده و همچنین سالمند شناسی و رشد و پرورش کودکان پیش از دبستان‌" است که در برخی از این رشته‌ها به عنوان تنها برگزارکننده دوره‌های تحصیلات تکمیلی و phd‌، و در تعدادی از آنها‌، نخستین مجری دوره‌های تحصیلات تکمیلی در کشور و حتی کشورهای منطقه شناخته شده است.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند و دارای هشت مرکز تحقیقات فعال در زمینه سلامت روانی‌، سلامت اجتماعی و توانبخشی است‌.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار