جسد دختر بچه سیجانی در پارک کرج پیدا شد/ امدادگران هلال احمر به دنبال گردشگران می‌گردند

در پی پیدا شدن جسد دختربچه روستای سیجان در پارک چمران کرج تعداد کشته شدگان اهالی این روستا به 8 نفر رسید.

جسد دختر بچه سیرجانی در پارک کرج پیدا شد/ امدادگران هلال احمر به دنبال گردشگران می‌گردندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حادثه سیل در روستای سیجان استان البرز اهالی این روستا گزارش مفقود شدن یک دختر بچه را به امدادگران هلال احمر اطلاع دادند.

بعد از دو روز تجسس قدم به قدم امدادگران در حاشیه رودخانه سرانجام جسد دختربچه در پارک چمران کرج پیدا شد. با پیدا شدن جسد این دختربچه تعداد کشته شدگان روستای سیرجان به 8 نفر رسید.

به گفته امدادگران هلال احمر در حال حاضر هنوز آماری از تعداد گردشگرانی که در حاشیه رودخانه کرج گرفتار سیل شدند در دست نیست و تجسس برای پیدا کردن اجساد احتمالی ادامه دارد.

در پی گزارش‌های ارسال شده احتمال افزایش کشته شدگان حادثه سیل زیاد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kia516
۱۵:۵۵ ۳۰ تير ۱۳۹۴
ای بابا بر سر نام بحث می کنید؟ چرا بحث نمیکنید بایه بارش شدید بایه لرزه با یه برف بایه باد همیشه باید منتظر مرگ عزیزترین هموطنانمان و بی خانمان شدنشان باشیم و زود همه چیز فراموش میشه تا حادثه بعدی کسی به فکر مجهز کردن وسایل پیش بینی و پیشگیری نیست ؟ بیچاره مادر و پدر دختر بچه و بیچاره ...
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۴
ای بابا، این چه وضعشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۳۰ تير ۱۳۹۴
سیجان درسته نه سیرجان!
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۳:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۴
سلام . اسم این روستا سیجان است . هرکس یه اسم جدید در می آورد . این روستا در کیلومتر 24 جاده چالوس ، فرعی خوزنکلا 10 کیلومتر به سمت روستای خور میباشد . یک روز اخبار میگوید روستای سیجان مربوط به بخش کن و سولقان تهران است یک روز دیگر سیرجان و ...
آخرین اخبار