بازیگر «مختارنامه» این روزها چه می‌کند؟

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون از آخرین فعالیتهای خود در عرصه هنر گفت.

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت سینمایی خود گفت: در پروژه سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد ایفای نقش کرده‌ام که ده درصد تا پایان پروژه باقی مانده است.

وی افزود: در این پروژه نقش یکی از مدیران فدراسیون اتومبیل‌رانی را باز می‌کنم که از «لاله» نقش اصلی این فیلم حمایت او را تا حضور در مسابقات بین‌المللی کمک می‌کند.

وی با بیان این مطلب گفت: به غیر از پروژه «لاله» در سریال «بیقرار 2» هم به ایفای نقش پرداخته‌ام و در این سریال نقش یک پزشک متخصص مغز و اعصاب را دارم.

صادقی عنوان کرد: پزشکی که من نقشش را ایفا می‌کنم علاوه بر دغدغه‌ حرفه‌ای پزشکی دغدغه‌ اجتماعی و خانوادگی هم دارد.

این بازیگر تلویزیون در ادامه اظهار داشت: قرار بود سریال «بیقرار 2» در ماه مبارک رمضان پخش شود اما این طور نشد و در حال حاضر ساخت این مجموعه به تازگی به پایان رسیده است.

صادقی در خصوص سریالهای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سیروس مقدم در کارگردانی سبک خاصی دارد ضمن اینکه با کارگردان هنری محسن تنابنده صحنه‌های خوبی را در سریال شاهد بودیم.

وی افزود: در سریال پایتخت نکته سنجی دیده می‌شود و در شخصیت‌پردازی آن صمیمت و جذابیت وجود دارد به نظر من پایتخت خیلی خوب به مسائل پرداخته و زندگی هم وطنان ما را در بخشی از جغرافیای کشور نشان می‌دهد. محسن تنابنده امتیاز ویژه‌ای دارد که علاوه بر بازیگری و بازیگردانی، نگارش و شخصیت‌پردازی خوبی هم دارد. در مورد مجموعه‌های دیگر نمی‌توان اظهار نظر کنم چون فرصت نکردم به تماشای آنها بنشینم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.