قم؛

آزادسازی پول‌های بلوکه شده باید صرف جوانان شود

عضو خبرگان رهبری گفت:در صورت اجرای توافق هسته‌ای و آزادشدن پول‌های بلوکه شده، بهتر است سعی شود این پول‌ها در راستای اشتغال‌زایی جوانان سرمایه گذاری شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عضو خبرگان رهبری گفت: امیدواریم در شرایط فعلی با توجه به آزادشدن پول‌های بلوکه شده ایران، مسئولان و دولتمردان بتوانند از این اعتبارات ملی استفاده درستی در راستای تحول اقتصادی کشور داشته باشند.

آیت‌الله احمد بهشتی با اشاره به اینکه ورود پول به بازار موجب تورم خواهد شد گفت: باید به شدت مراقب بود که این پول‌ها منجر به تورم نشده و سرمایه گذاری مناسبی در زمینه اشتغال زایی جوانان شود تا ان‌شاءالله به تدریج شاهد رفع مشکل بیکاری در کشور باشیم .

وی افزود: با توجه به اینکه امروز در زمینه سرمایه گذاری بخش انرژی گاز و نفت در قیاس با رقبای منطقه‌ای خود دچار عقب ماندگی هستیم که باید آن را جبران کرد؛ البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که باید پول‌های بلوکه شده در مسیرهایی صرف شود که آینده کشور را درخشان تر کند.

بهشتی تصریح کرد: در این دور از مذاکرات و پس از جمع بندی توافق، سازمان ملل و شورای امنیت، ایران را از فصل هفتم خارج کرده که موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.

وی درپایان نیز ضمن تقدیراز تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای در دفاع از حقوق ملت ایران خاطرنشان کرد: این موفقیت در سایه هدایت هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و وحدت ملی حاصل شده و حقیقتاً تیم هسته‌ای ما تلاش قابل تقدیری داشت و تا آن جا که ممکن بود از حقوق ملت ایران دفاع شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.