محصولی:

برخی می‌خواهند راحت‌طلبی را با مجاهدت و استکبارستیزی جایگزین کنند/ مهم نیست که عده‌ای ما را "افراطی" بخوانند

قائم مقام جبهه پایداری با بیان اینکه ممکن است عده‌ای ما را افراطی بخوانند اما مهم نیست،‌ گفت: تندرو و افراطی و یا کندرو در مقابل پیاده کردن اسلام و شریعت اسلام مشخص می‌شود؛ هرچه دین مبین اسلام می‌گوید درست است و غیر از آن افراط و تفریط است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، صادق محصولی قائم مقام جبهه پایداری که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به تعریف اصولگرایی اظهار داشت: اصولگرایی یعنی شریعتمدار بودن و همه کارها در همه حوزه‌ها از جمله سیاست و اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و … را بر اساس شریعت عمل کنیم.

محصولی اظهار داشت: برای مشخص شدن دوست و دشمن باید مبنا و ملاک و شاخص شریعت باشد. اگر کسی ادعای اصولگرایی دارد باید دید تا چه اندازه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: اصولگرایی در مقابل اسلام آمریکایی تعریف می‌شود و شاخص‌ها و محورهای اسلام آمریکایی را امام(ره) و رهبری تبیین کرده‌اند.

قائم مقام جبهه پایداری تاکید کرد: اصولگرایی صرفا ادعا نیست بلکه در عمل باید اصولگرایی را ثابت کرد و فقط با شعار نمی‌توان کسی را اصولگرا دانست.

محصولی تصریح کرد: اصولگرایان باید سعی کنند اصول و ارزشهای اسلام را پیاده کنند و نظر اسلام نیز همین است. برای پیاده‌سازی اصول اسلام باید مجاهدت کرد و از مال و جان خود گذشت.

وی ادامه داد: اصولگرایان باید میان خود رحمت و مروت داشته باشند. نباید بگذاریم نظرات امام(ره) و رهبری تحریف شود برخی به دنبال این هستند که راحت‌طلبی را جای مجاهدت و استکبار ستیزی جایگزین کنند.

قائم مقام جبهه پایداری بیان داشت: باید ببینیم شریعت اسلام چه می‌گوید و آن را پیاده کنیم. ممکن است عده‌ای ما را افراطی بخوانند اما مهم نیست .

وی افزود: تندرو و افراطی و یا کندرو در مقابل پیاده کردن اسلام و شریعت اسلام مشخص می شود. هرچه دین مبین اسلام می گوید درست است و غیر از آن افراط و تفریط است.

محصولی تاکید کرد: ضرورت دارد برای اینکه اصولگرایان به هدفشان که اجرای احکام الهی و شریعت اسلامی است برسند دست در دست هم باشند. هدف ما پیاده کردن اصول و حاکمیت ارزش‌ها است لذا همه باید به دنبال وحدت اصولگرایان باشیم.

قائم مقام جبهه پایداری با اشاره به جلسات مشترک موتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری گفت: جلسات سه‌جانبه بسیار پر بار و پر برکتی تشکیل شده است. ما در اصول ثابت هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد. برخی شیاطین هستند که نمی‌خواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند.

محصولی بیان داشت: موتلفه اسلامی تلاش‌های بسیاری برای وحدت اصولگرایان انجام داده و ما نیز این سیاست را که به دنبال مجلسی اصولگرا هستیم حتی اگر یک نفر از ما نباشد هم قبول داریم.

وی افزود: مجموعه اصولگرایان جلسات خوبی با هم داشته‌اند و به پیشرفتهای خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم به وحدت نهایی برسیم.

محصولی تاکید کرد: آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله مصباح در راس وحدت اصولگرایی قرار داشته و نقش پدری دارند و فصل الخطاب انها هستند. ما بر وحدت اصولگرایان تاکید داریم.

وی با اشاره به مواضع جبهه پایداری که برخی‌ها انها را افراطی می‌خوانند، بیان داشت: در جبهه پایداری نیز امکان اشتباه وجود دارد و ما خود را بری از اشتباه نمی‌دانیم زیرا معصوم نیستیم اما اینکه برخی دوستان یکسری از جریان های اصولگرایی را تندرو و یا کندرو معرفی می‌کند برای ضربه به وحدت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
آخه عزیز من رو شما چقدر فشار اقتصادی هست که راحت طلب نیستی؟! چند نفر تو خانواده شما بیکار هستن؟!
خواهش میکنم به انتخاب مردم در اعتدال احترام بذارید
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۶:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خدا قوت برادر
آخرین اخبار