تازه‌های نشر:

«موفقیت واقعی» روانه بازار کتاب می‌شود

کتاب «موفقیت واقعی» و «یاران کتاب» به نگارش سعیدعا‌کف منتشر می‌شود.

سعید عاکف، نویسنده در خصوص کتاب در دست نگارش خود در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در حال حاضر کتابی در رابطه با مسائل مربوط به سوریه را در دست نگارش دارم که درباره منطقه‌ای به نام نبل‌الزهرا (س) است و با 80 هزار شیعه جمعیت بیش از 3 سال در محاصره نیروهای تکفیری و دشمن به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در این کتاب اشاره به فجایع و مصبیت‌های افراد ساکن در نبل‌الزهرا دارد. این مکان به لحاظ غذایی و تسهیلاتی بسیار تنگ محدود هستند ولی همچنان صبورانه مقاومت می‌کنند. همچنین به این مساله که دنیای استکبار قصد نابودی نبل‌الزهرا و دنیای شیعه را دارد و همه اینها به طور جامع پرداخته شده  و فکر می‌کنم کتاب قاب توجهی باشد.

عاکف از آخرین کتابهای ویراستاری شده‌اش گفت: کتاب «یاران آفتاب» حضرت رسول (ص) به قلم داوود امیریان در یک جلد 165 صفحه ای از انتشارات «ملک اعظم» در اردیبهشت 94 منتشر شد که جلد دوم و سوم آن در دست کار است. همچنین کتاب «موفقیت واقعی» شامل مجموعه‌ کتابهای دینی و تربیتی اثر حجت‌الاسلام سید مصطفی هاشمی محجوب با ویراستاری خود بنده از انتشارات ملک اعظم در هفته آینده مرداد 94 به چاپ خواهد رسید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار