جدال زیدوند، گرایی، نوری و قوره جیلی در تورنمنت لهستان

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان عصر شنبه در شهر ورشو لهستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چهار نماینده کشورمان برای شرکت در مسابقات اوزان 66 و 130 کیلوگرم این رقابت ها به روی باسکول رفتند که نتایج وزن کشی به شرح زیر است:

در وزن 66 کیلوگرم 31 کشتی گیر حضور دارند مهدی زیدوند در دور نخست به مصاف ادگاراس ونکایتیس از لیتوانی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده دیدار بین پال گاندرسن از نروژ و داوید کارسنسکی از لهستان مسابقه می دهد. محمدعلی گرایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن که در طرف دیگر جدول مسابقات قرار دارد در دور نخست با میخایل سیامینوف از بلاروس مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان دانیل جانویچ از کرواسی و تاکشی ایزومی از ژاپن رقابت خواهد کرد.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور اول با عبدالطیف احمد از مصر مبارزه می کند. وی در دور بعد به مصاف بالینت لام از مجارستان می رود. مهدی نوری نیز در آنسوی جدول در دور نخست به مصاف مانتاس کنیستاتاس از از لیتوانی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده رافائل پولویس از لهستان و لوبومیر دیمیتروف از بلغارستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 15 نفر حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق امروز (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.