همه آنچه که در جلسه علنی امروز مجلس گذشت؛

مجازات شروع به قاچاق مشخص شد/انتخاب "آصفری" به عنوان ناظر مجلس در کمیته سفرهای خارجی کارکنان دولت

توکلی: وزرا نمی‌توانند گزارش به مجلس تقدیم کنند، مجازات شروع به قاچاق مشخص شد، ارجاع طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به کمیسیون اجتماعی و ... از جمله عناوین مهم اخبار امروز مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیصد و چهل‌یکمین جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 4 مرداد ماه) با حضور 196 نفر از نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی برگزار شد و در این نشست نمایندگان خانه ملت به بررسی طرح‌ها و لوایح واصله پرداختند از جمله عناوین مهم اخبار امروز مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:


نماینده مردم تهران در رابطه با ارائه گزارش از سوی وزرا به مجلس واکنش نشان داد.


نماینده مردم تهران گفت: توافق وین حاصل مقاومت ملت ما حاصل مقاومت ملت ما و دستاوردی ملی است و قابل مصادره گروهی نیست که خیال خام دست یافتن به مجلس دهم از این سکو را در سر می‌پرورانند.


با موافقت نمایندگان یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعنوان ناظر در هیئت نظارت بر مسافرت‌ خارجی کارکنان دولت برگزیده شد.


با موافقت نمایندگان لایحه تسری استخدام نیروی انتظامی به کارکنان ارتش و سپاه به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.


نمایندگان در جلسه علنی امروز مجازات شروع به قاچاق کالا و ارز را مشخص کردند.


طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به دلیل اخطار قانون اساسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شد.

یک فوریت طرح اصلاح قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در مناطق کمتر توسعه‌یافته تصویب شد
نمایندگان در جلسه علنی امروز با یک فوریت طرح اصلاح قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته موافقت کردند.


صندوق بازنشستگی فولاد نیازمند رسیدگی سریع مجلس است
عضو کمیسیون اقتصادی طی تذکری در مجلس گفت: مجلس بر عملکرد ضعیف ربیعی بر صندوق بازنشستگی فولاد رسیدگی کند.


برخی نمی‌گذارند صدای مخالفین توافق به گوش مردم برسد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر گفت: برخی در حال حاضر در مجلس به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که یک کمیسیون مشترکی تشکیل شود که مخالفان قرارداد نتوانند حرف خودشان را به گوش مردم برسانند، خواهش می‌کنم مجلس را تحقیر نکنید.


گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور قرائت شد
گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور در صحن مجلس قرائت شد.


اجازه نمی‌دهیم تحریم‌های ظالمانه با شعبده‌بازی بر جای خود باقی بماند
نماینده بروجرد گفت: ما ایرانی‌ها اجازه نمی‌دهیم نظارت و دسترسی دشمنان بر مراکز نظامی مخدوش شود. همچنین اجازه نمی‌دهیم تحریم‌های ظالمانه با شعبده‌بازی بر جای خود باقی بماند و تکالیف غیرقابل بازگشت بر گرده مردم تحمیل شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار