عروس جوان شکارچی پیرمرد‌های عاشق پیشه/ زن تبهکار: از طریق دلال با شاکی آشنا شدم

رییس پلیس آگاهی یزد گفت: ماموران، زن 45ساله‌ای را که با مهریه 40 سکه ای به عقد پیرمرد 65 ساله درآمده و قصد ازدواج مجدد داشت، دستگیر کردند.

دلال ازدواج دستگیر شد/ عروس جوان شکارچی پیرمرد‌های عاشق پیشهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا خالقی اظهار داشت: با توجه به مراجعه فردی 65 ساله به اداره آگاهی و طرح شکایت از خانمی 45 ساله مبنی بر اغفال و کلاهبرداری از وی بررسی موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری سپرده شد.

وی افزود: فرد شاکی به افسر پرونده گفت که از طریق یک دلال با یک خانم 45 ساله مطلقه آشنا شدم و با هم وعده ازدواج گذاشتیم و با مهریه40 سکه طلا در یک محضر او را به عقد خود درآوردم اما بعد از عقد او حاضر به زندگی با من نشد و قصد ازدواج مجدد با فرد دیگری را دارد و حالا متوجه شدم قصد و نیتش کلاهبرداری بوده است.

خالقی افزود: ماموران اداره آگاهی با انجام کار فنی و اطلاعاتی و همچنین هماهنگی با مقامات قضائی متهمه را شناسایی و هنگامی که در یکی از دفتر خانه های رسمی ازدواج، قصد ازدواج مجدد با فرد دیگری را داشت، دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمه که غیر بومی است در بازجویی های خود به جرم و نیت کلاهبرداری از پیرمرد 65 ساله اعتراف کرد و گفت که از طریق یک دلال با این فرد آشنا شدم و زمانی که دیدم این مرد دارای وضع مالی مناسبی است نقشه کلاهبرداری از او را کشیدم و با مهریه 40 سکه طلا به عقدش درآمدم و بعد قصد داشتم مهریه را به اجرا بگذارم که دستگیر شدم.

رییس پلیس استان یزد با بیان اینکه پرونده مربوطه به دادسرا ارسال شده است علت و انگیزه متهمه در ارتکاب به این جرم را نداشتن اعتقادات دینی و مذهبی، زیاده خواهی و تمایل به تجمل گرایی و مال اندوزی بیان کرد.

خالقی به خانواده ها توصیه کرد: افراد و خانواده ها در موارد مشابه، با تحقیقات و بررسی های لازم اقدام به ازدواج نموده و مواظب کلاهبرداران حرفه ای باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شهروند
۱۱:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
اصلا فلسفه مهریه همین شده الان در دادگاههای خانواده چه خبرها هست همه از این وضع آشفته می نالند ای کاش در مورد تمام مهریهای اجرا گذاشته تحقیق شود.
Seychelles
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
همچین جوان هم نبوده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
زن بی وجدان!
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۷:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
25سال فاصله سنی بین یه زن ومرد میشه دختروپدر
آخرین اخبار