مشهد؛

قدرت در هر نهادی باشد، زمینه برای انحرافات آن بوجود می آید

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: قدرت در هر نهادی باشد، زمینه برای انحرافات آن فراهم است ولی ما نباید بگذاریم کوچکترین آسیبی به این قدرت برسد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام علی مظفری در مراسم معارفه دادستان نظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به شرایط خاصی که داریم ما باید طوری رفتار کنیم که زمینه انحراف و تخلف در این مجموعه به وجود نیاید و به بهانه برخورد جدی با تخلفات قدمی برنداریم که این هیمنه سست شود.

رییس شورای قضایی استان بیان کرد: سازمان قضایی کشور باید باقوت یک تشکیلات منسجم قضایی داشته باشد تا به امور رسیدگی کند.

در ادامه این مراسم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز با اشاره به تعامل و صمیمیت نیروهای مسلح وقضایی گفت: سازمان قضایی استان به عنوان پشتوانه فکری و علمی خوبی در عملیات نیروهای انتظامی حضور داشته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار، بهمن امیری مقدم ادامه داد: در نیروی انتظامی انتخاب نیروهای مسلح گزینشی بوده و افراد متعهد، پاکدست و متدین انتخاب می شوند، به بحث آموزش برای پیشگیری به عنوان یک ابزار توجه می شود و بازرسی های نامحسوس در شبانه روز انجام می شود.

وی بیان کرد: در مراکز انتظامی از سیستم پایش تصویری استفاده می شود و کلیه اماکن انتظامی به این سیستم مجهز می شوند.

امیری مقدم با اشاره به اجرای قانون جدید آیین دادرسی گفت: زیرساخت های اجرای این قانون در کشور مهیا نیست و در انجام ماموریت های ما مشکل ایجاد می کند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.