اصفهان؛

روشنی چراغ 6 هزار واحد مسکونی در شهر بهارستان روشن

10 باب پست زمینی با هزینه‌ای افزون بر 18 میلیارد ریال در شهر بهارستان تجهیز شده که چراغ 6 هزار واحد مسکونی را در این شهر روشن خواهدکرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛از اصفهان مدیر امور برق جنوب شرق اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : نزدیک به 13 کیلومتر شبکه های توزیع برق هوایی و زمینی از ابتدای سال جاری در منطقه جنوب شهر اصفهان به بهره برداری رسیده است.

شمس برق رسانی به مسکن مهر بهارستان را از مهمترین طرح های امور برق جنوب شرق استان برشمرد و افزود: با هزینه ای افزون بر 18 میلیارد ریال 10 باب پست زمینی ایجاد شده است که امکان واگذاری 2 هزار و 500 انشعاب به مشترکین را در این مجموعه را فراهم می کند و در این راستا 6 هزار واحد مسکونی در شهر بهارستان از نعمت برق بهره مند خواهند شد .

وی تصریح کرد: ایجاد روشنایی معابر و حفظ ایمنی شهروندان از دیگر طرح های عمرانی امور برق جنوب شرق اصفهان است.

مدیر امور برق جنوب شرق گفت: روشنایی معابر در خیابان بهارستان به طول 9 کیلومتر انجام گرفته است و پیش بینی می شود در ماه های آتی 3 کیلومتر به طول این شبکه اضافه شود که زیبایی شهر بهارستان دو چندان خواهد شد .

وی ادامه داد: در سال جاری به منظور کاهش تلفات در شبکه های توزیع برق، تعداد هزار و 200 دستگاه کنتور تک فاز و سه فاز از حالت مکانیکی به دیجیتال تبدیل می شود که در سال گذشته 270 اصله پایه فشار متوسط و 350 اصله فشار ضعیف نصب شده و به 34 دستگاه پست ترانسفورماتور زمینی و هوایی تجهیز شده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به سرقت کابل های برق در حاشیه شهر اصفهان این کابل ها از نوع مسی به آلمینیومی و کابل های خود نگهدار تغییر یافته که این امر موجب کوتاه شدن دست سارقان می شود.  


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.