سرپرست هیات اسکواش گلستان:

اسکواش را مانند خودروی گران قیمت و سالم غرق در گرد و غبار تحویل گرفتم

سرپرست هیئت اسکواش گلستان گفت: اسکواش را مانند خودروی گران قیمت و سالم که بر روی گرد و غبار نشسته تحویل گرفته ام و تلاش خواهیم کرد تا گرد و غبار را بزداییم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الله مقسم در جلسه هیئت مدیره اسکواش استان گلستان، ابتدا گزارشی از وضعیت اسکواش استان در گذشته و حال حاضر ارائه کرد و گفت: در بخش داوران و مربیان خوب کار شده است و هم اکنون دو ملی پوش آقا داریم و در بخش بانوان نیز رشد بسیار خوبی را شاهد بوده ایم و به جرات می توان گفت که وضعیت فعلی بانوان از آقایان بهتر است.

وی به حضور تیم اسکواش استان در رقابت های لیگ برتر اشاره و اظهار کرد: در رقایت های لیگ همواره تیم های خوبی داشته ایم اما در سال گذشته عملکردمان جالب نبوده است.

مقسم درباره فضای حاکم بر اسکواش استان گفت: اسکواش را مانند خودروی گران قیمت و سالم که بر روی گرد و غبار نشسته تحویل گرفته ام و تلاش خواهیم کرد تا گرد و غبار را بزداییم.

سرپرست هیئت اسکواش گلستان به میزبانی گلستان از رقابت های اوپن قهرمانی بانوان کشور در روزهای پایانی هفته جاری اشاره و تصریح کرد: قرار است برای این مسابقات نایب رییس فدراسیون اسکواش به همراه دو ناظر به گرگان بیایند و به دنبال آن هستیم تا رییس فدراسیون نیز به گرگان سفر کند.

وی در ادامه به رتبه ارزیابی شده هیات از سوی فدراسیون اشاره کرد و گفت: فدراسیون، رتبه گلستان در سه ماهه نخست سال جاری را دوازدهم اعلام کرده است که از نظر ما رتبه واقعی نیست.

مقسم افزود: به این دلیل می گویم واقعی نیست که تجری (رییس سابق هیات استان) از سمت خود استعفا داده بود و مدتی هیات در بلاتکلیفی به سر می برد.

سرپرست هیات اسکواش گلستان تصریح کرد: چنانچه به تلاش خود برای ادامه این مسیر در پیش گرفته شده ادامه بدهیم در پایان سال جزو چهار استان برتر کشور خواهیم بود.

وی، اسکواش استان را جوان ترین هیئت ورزشی خواند و گفت: جوان ترین کادر در بین هیات های ورزشی استان را اسکواش دارد و فضای بسیار دوستانه ای در بین همه اعضا برقرار است.

مقسم در ادامه به بیان اهداف هیات تا پایان سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: استعدادیابی به ویژه در بخش آقایان یکی از برنامه های اساسی هیات تا پایان سال خواهد بود.

وی افزود: در نظر داریم کارگاه آموزشی طراحی کنیم و میزبان همه هیات های اسکواش استان های کشور باشیم. همچنین برگزاری کلاس های داوری، مربیگری و لیگ داخلی استان از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

سرپرست هیات اسکواش گلستان در پایان، همگانی کردن اسکواش را به عنوان هدف دیگر هیات نام برد و گفت: در مجموع اسکواش استان وضعیت خوبی دارد اما نیاز است تا افراد مرتبط با این رشته ورزشی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.