سرمربی تیم بوکس APB:

قاسمی پور، روی رینگ هوشمندانه عمل کرد/ شانس بوکسورهای ما برای المپیک یکسان است

سرمربی تیم بوکس حرفه ای APB ایران گفت: قاسمی پور بازی هوشمندانه ای را روی رینگ روسیه داشت.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: قاسمی پور، در اولین مسابقه خود در لیگ حرفه ای در حالی ظاهر شد که بعد از بازیهای آسیایی اینچئون مدت 7 یا 8 ماهی روی رینگ نرفته بود و از همین جهت نتوانست پیروزی شود اما در مسابقه دوم بسیار هوشمندانه و بدون استرس ظاهر شد و توانست مقابل حریف یونانی‌اش به پیروزی دست یابد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم قاسمی پور هم محمدپور یک برد و یک باخت در لیگ حرفه ای دارند، شرایطشان تا رسیدن به سهمیه المپیک 2016 یک اندازه است.
 
احدی در خصوص مبارزه دوم محمد پور گفت: محمدپور مجبور بود با بوکسور میزبان مسابقه دهد، به طور معمول میزبان ها، هزینه می کنند تا بتوانند سهمیه المپیک بگیرند به همین علت داروها وقتی شرایط بازی مساوی است به نفع بوکسور میزبان تمام می شود و به همین علت ما مجبور به باخت شدیم.
 
سرمربی تیم بوکس به مسابقه جاسم دلاوری با بوکسور صربستانی هم اشاره کرد و در این خصوص توضیح داد: مراکشی‌ها درل متن ایمیلی که برای من ارسال کردند، عذرخواهی خود را از شرایط موجود برای مسابقه دلاوری اعلام داشتند و قرار شد تا تاریخ این مسابقه را به تعویق بیندازند که بعد از مهر خواهد شد.
 
محمدپور و قاسم پور را در اختیار تیم ملی گذاشتیم
 
اکبر احدی درباره برنامه بعدی بوکسورهای APB گفت: ما در تهران و در دو نوبت صبح و بعدازظهر همراه دلاوری و روزبهانی تمرین می‌کنیم اما چون محمد پور و قاسمی پور رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش دارند، با نظر بنده در اختیار تیم ملی قرار دادیم تا همراه آنها تمرین کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بوکسور ، قاسمی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بهترین رینگی کاری که دیدیم