اردبیل؛

ایجاد دهکده توریستی پرواز در استان اردبیل

استاندار اردبیل از ایجاد ایجاد دهکده علمی ، تفریحی و توریستی پرواز در استان اردبیل با رویکرد هوانوردی عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ مجید خدابخش از عقد تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان صنایع هوایی کشور، استانداری و سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برای ایجاد دهکده علمی، تفریحی و توریستی پرواز در استان با رویکرد هوانوردی عمومی خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده حداکثری از قابلیت های گردشگری استاناردبیل افزود: در این راستا تمام تلاش ما بر این خواهد بود که زمینه استفاده از توانمندی‌های سرمایه گذاران ذی صلاح بخش خصوصی فراهم باشد.

استاندار اردبیل گفت: به موجب بندی از تفاهم نامه یادشده ، سازمان صنایع هوایی در قالب قراردادهایی که در آینده با دست اندرکاران دهکده موصوف منعقد می‌کند مطالعات امکان سنجی و تهیه برنامه فازهای اجرایی پروژه را انجام خواهد داد.

خدابخش با بیان این که تجهیز کامل دهکده پرواز در حوزه هوانوردی عمومی از دیگر تعهدات سازمان صنایع هوایی است تصریح کرد: استانداری نیز پشتیبانی اجرایی طرح با کمک به واگذاری زمین مناسب، پرداخت تسهیلات و تسریع در مراحل اداری طرح را تقبل نموده است.

وی افزود: به موجب بندهایی از تفاهم نامه یادشده، فرماندهی سپاه حضرت عباس ( ع ) استان هم انجام مواردی چون تبادل اطلاعات در حوزه‌های آموزشی و کمک به تسریع مراحل اجرایی طرح موصوف را تعهد نمود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.