اظهارات عجیب مدیرعامل ایران خودرو:

قیمت خودرو کاهش نمی یابد، بلکه مقداری افزایش پیدا خواهد کرد/دیگر اسب های آبی به شیرهای فرانسوی سواری نمی دهند

مدیرعامل ایران خودرو از بازگشت کارشناسان پژو به ایران و رفت و آمدهای آنها در ساپکو خبر داد و گفت: کارشناسان پژو به ایران بازگشته‌اند و توافقات قیمت خودرو را کاهش نمی‌دهد.

قیمت خودرو کاهش نمی یابد، بلکه مقداری افزایش پیدا خواهد کرد/دیگر اسب های آبی به شیرهای فرانسوی سواری نمی دهندبه گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ هاشم یکه زارع امروز در نشست خبری که به منظور اعلام جزئیات همکاری ایران خودرو با شرکای خارجی برگزار شده بود،  در مورد جزئیات همکاری این شرکت با شرکت رنو اظهار داشت: شرکت رنو یکی از شرکای اصلی ما در همکاری‌های بین المللی به شمار می آید البته این شرکت هم اکنون در قالب شرکت رنو پارس با ایران خودرو و سایپا همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه قرار بود براساس مذاکرات قبلی 200 هزار دستگاه ال90 توسط سایپا و 150 هزار دستگاه توسط ایران خودرو و 150 هزار دستگاه توسط رنو پارس تولید شود، افزود: در مجموع براساس توافقات گذشته قرار بود 500 هزار دستگاه ال90 در داخل تولید و راهی بازار شود اما این موضوع اجرایی نشد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه براساس توافقات قبلی باید سرمایه گذاری‌های مشترکی توسط شرکت رنو در ایران انجام می‌شد، گفت: به اعتقاد من صرف گرفتن یک دفتر در ایران سرمایه گذاری نیست. بلکه باید شرکت به صورت مستقیم در ایران سرمایه گذاری نماید.

یکه زارع در ادامه صحبت‌های خود افزود: در شرایط فعلی همکاری خود را با شرکت رنو در قالب شرکت رنو پارس قطع کرده‌ایم و به صورت مستقیم با این شرکت در حال مذاکره‌ایم. در قراردادهای جدیدی خود با این شرکت چارچوب‌های جدید خود را اعلام کرده‌ایم و قرار است در قالب دو خودروی کپچر و کولیو4 همکاری خود را با رنو افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در روند مذاکرات خود با رنو برای اقشاری که خودروی ارزان قیمت می‌خواهند سرمایه گذاری‌های خوبی را انجام داده‌ایم گفت: به عنوان نمونه در آینده قرار است 150 هزار دستگاه خودروی an3 در کشور با همکاری رنو تولید شود.

مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: ممکن است شرکت رنو در آینده به عنوان یکی از شریک‌های اصلی با ایران خودرو جایگزین پژو شود.

یکه زارع در رابطه با ابهامات افزایش قیمت خودرو که این روزها در سطح بازار مطرح می‌شود نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: در شرایط فعلی دولت به سمت ثبات قیمت ارز حرکت می‌کند که به نظر می‌رسد در آینده با ثبات قیمت دلار واحدهای تولیدی فعال و رونق در سطح بازار بوجود آید.

وی با اشاره به اینکه در شرایط رونق توان خرید مردم افزایش خواهد یافت، افزود: من اعتقاد دارم کلا کاهش قیمتی در بازار خودرو ایجاد نخواهد شد.

یکه زارع  در مورد تغییر قیمت خودروها در پی توافق هسته ای اظهار داشت: دولت به سمتی حرکت می کند که روی قیمت ارز ثبات ایجاد شود و با توجه به این موضوع و در کنار مسایل دیگر، تولید واحدهای صنعتی رونق خواهد گرفت، اشتغال ایجاد می شود و در نتیجه توان خرید مردم افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: کاهش قیمت خودرو اتفاق نخواهد افتاد، شاید حتی افزایش قیمت نیز داشته باشیم.

جزئیات همکاری ایران خودرو با شرکت بنز و فولکس واگن

یکه زارع در ادامه این نشست خبری با اشاره اینکه بعد از مذاکرات هسته‌ای دور جدید سفر هیأت های اقتصادی به کشور آغاز شده است،اظهارداشت: هیأت آلمانی اولین گروهی بودند که بعد از توافقات به ایران سفر کردند و از علاقمندی خود برای حضور در بازار ایران سخن گفتند. البته در طی روزهای آینده هیأت فرانسوی هم به ایران خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این شرکت هم اکنون با شرکت های رنو ، پژو و سوزوکی همکاری می‌کند در رابطه با همکاری ایران خودرو و شرکت بنز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: شرکت بنز به دلیل تحریم های بین المللی ایران را ترک کرد اما اخیراً در حال مذاکراتی برای گسترش همکاری های خود با خودروسازان ایرانی تمام قد حاضر شده است.

مدیر عامل ایران خودرو اضافه کرد: قرار است ظرف 2 تا 3 ماه آینده دفتر بنز در ایران فعالیت خود را آغاز نماید. در کنار این موضوع بنز براساس یک قرارداد 10 ساله ای با ایران خودرو در تولید خودروهای تجاری فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

یکه‌زارع با اشاره به اینکه در این قرارداد 10 ساله تولید کامیون، اتوبوس و ون هدفگذاری شده است، گفت: همچنین بنز آمادگی دارد 30 درصد از سهام ایدن که در تبریز موتورهای بنز را تولید می کند را خریداری کند البته در کنار این بنز با شرکت محور خودرو نیز که تولیدکننده اکسل است همکاری می کند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
من دو ماه پیش 132 ثبت نام کردم الان میخام انصراف بدم اگه هیچ ایرانی خودرو نخره ماشین های از رده خارخ رو به مردم غالب نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
نمتا
۱۶:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
گه مردم عزیز آهن پاره نخرند قیمتها به خودی خود میاد پایین.
Iran (Islamic Republic of)
بابابرقی
۲۱:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
من که باموتور داداشم میرم سر کار
Iran (Islamic Republic of)
خسته
۱۲:۰۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
نمیخریم تاقیمتها نصف بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
اقا مقصر اصلی مردم هستن ،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین
۲۳:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
نخرین تا التماس مارو بکنن. این حرفهای افزایش قیمت بازار داغی است. انشالا بمیرن ما راحت بشیم از دست این خودرو ساز .الکی خدا لعنت کنه اونای که به مردم ظلم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
رام
۱۵:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
فقط تولید خارجی .یا ماشین چینی .امکانات فول
United States of America
ناشناس
۰۳:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
دو شرکت خودرو سازکه به هر دلیلی فقط به فکر سود خودشونن،نه به فکر جون و آسایشه مردم
همه مون خوب بلدیم حرف بزنیممم..پس کی میخای باهم متحد بشیم..
الان وقتش نرسیده ???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
ماشینایی تولید داخل هرسال بی کیفیت تر از سال گذشتشون میشن
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۴۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
یکی نیس ب این اقای یکه زارع بگه خون تمام کسایی ک بخاطر بی کیفیت بودن خودروهای ملی به گردن کیه
خداکنه دلار پایین بیاد تا ما جنوبیا با ماشینا پلاک اروندی حال کنیم و محصولات بی کیفیت داخلی رو نخریم
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۰:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
خیلی نامردی نظرمو نزاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
چه قدر بخور بخور ه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
همکاری با خودرو سازای فرانسوی عین خیانت به کشوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
آدم ماشین چینی بخره ولی سوار ماشین این خودرو سازای ایرانی نشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۱:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
تا وقتی این آقای عسگراولادی جنس چینی رو وارد کنه با سود علی چرا باید سود کم بخورن (تازه ادعا میکنه هیچی نداره، کی باید مالیات بده!!!) امیدوارم دست بدخواهان ملت کوتاه شه آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
عجب رویی دارند این خودروسازان با این وضعیت خودروی داخلی . مردم ما هم حق دارند ماشین با کیفیت داشته باشند و یک خواهش دارم از مردم عزیزمان که اصلا" خودروی داخلی نخرید تا مجبور بشند خودروی بی کیفیت خود را ارزون کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
نخرید نخرید نخرید .تنها راه ارزان شدن همینه.حالا که اونا نمیارن پایین ما میتونیم اونارو تحریم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی ستوده
۲۰:۴۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خوش بحال کسی که الان یه پیکان 48 نو داشت
خیالش از ایمنی ماشینش راحت بود.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۰:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
اگر قرار ما تولید خودرو داشته باشیم چرا منت خارحی ها رو می کشید. مگه کره و چین و کشورهای دیگه نبودند. آقا خود کفایی، دانشمندان و نخبگان کجا رفتند. این همه امتحان استخدامی و جذب نخبگان پس چی می شه.
هی دنبال این شرکت و این شرکت راه بیافتید و لوازم یدکیشون رو به چینی تبدیل کنید و با قیمت فضایی بدین دست مردم. مسئولین با این کارها ما فقط شرکتهای خارجی مثل رنو پژو رو پولدار کردیم حالا برای ما ناز می کنند. آقا این دکترین ها و استراتژیست های ما دارن چی کار می کنند. الان طراخهای بسیاری از خودروهای مطرح همین ایرانیها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۱:۵۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
نخبه تو جایی که کارش نخبه کشیه نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
هیشکی نمیخره اینا گرون میکنن که مردم بخرن ولی اینبار کور خوندن. به قول بعضیا دیگه اون ... رو لولو برد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نا شناس
۲۰:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
تحریم میشیم کلیه اجناس گرون می شه
تحریم برداشته می شه کلیه اجناس گرون می شه
اختلاس می شه کلیه اجناس گرون می شه
پول های بلوک شده آزاد می شه کلیه اجناس گرون می شه

خداییش خجالت نمی کشید
خداییش روتون می شه بگین ایرانی هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
اگر محصول داخلی نخواسته باشیم باید چه کسی رو ببینیم صاحب اختیار مال خودمون هم نیستیم ماشین خارجی رو وارد کنید با قیمت واقعی تا مردم امنیت جانی داشته باشند این طور خدا هم راضیتره به اون خدایی که ادعای پرستیدنش رو میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خودرو سازها راه دزدی را در ایران باز کردند وزشتی آن را ازبین بردند مثلا گروه لبنی پالم توشیر کرد گروه پروتیینی آشغال تو سوسیس و کالباس کرد و ادامه دارد......
Japan
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
واقعا جای تاسفه، میگه ما دیگه سواری نمیدیم،راست میگه.مردم بیچاره دارن میدن.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالواحد
۲۰:۰۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ما نمیخریم ...فقط ماشین خارجی شاسی بلند برابر قیمت ماشین پراید میشن میخریم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
انقدر گرون کنین تا مفتی عربستان فتفای حرام کردن خودرو رو صادر کنه بسه برادر من بسه مگه یه کارگر چقدر حقوق میگیره مگه چرخ اقتصاد کشور رو نباید کارگر بگردونه خب وقتی کارگر رفاه و خرج و دخلش یکی نباشه کشور همین میشه که میبینید نه ماشین بازارش خوبه نه مسکن و نه خیلی دردهای دیگر بابا کارگر 70درصد جمعت رو دارن و ثرمایه داران 30درصد کشور با این 70درصد ..... خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
اگه مردم یه مدت نخرن ببین چطور قیمت ها رو میارن پاین. ولی مشکل اینه که هرچی قیمت میره بالا تر مردم بیشتر میخرن. پس نتیجه میگیریم مردم همه دروغ میگن نداریم و گرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ما که پول نون هم نداریم پس ماشین ایرانی میخریم تابلوی ازاین زندگی خلاص شیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
آقایون یادشون رفته تو بهبوحه افزایش قیمت ارز چه بلایی سر مردم آوردن, هر روز به یه بهانه قیمتا رو بردن بالا, حالا میگن فرانسویا مارو ول کردن رفتن, صد رحمت به غریبه ها
Iran (Islamic Republic of)
yyyy
۱۹:۵۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ملت بدبختن وگرنه نخرند همه چیز درست میشه اقای یکه قدرت خریدمن کارمند چه جوری بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
شما قاتل پول مردمید نه فکر اسایش انها از جان ما چه میخوایید چه دلیل موجه ای برای عدم کاهش خودرو دارید بگویید تا ما هم بدانیم ما اسراییلی نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خوشم میاد تحریم که میشه تا میتونید میبرید قیمتارو بالا بعد تحریمارو برمیدارن یخورده میبرین بالا
تحریم بهونتونه بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۹:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خدا کنه صنعت خودروسازی این دفعه درست را بیفته
به هر حال فکر چند صد هزار نفر که تو خودروسازیها و قطعه سازی‌ها کار میکنن رو هم باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
انصافا هرکی دستش میرسه ماشین خارجی بگیره تا اینا تحریم داخلی شن انقد نگن قیمتو زیاد میکنیم و داریم ضرر میدیم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خداییش پراید 10تومن براش زیاده
Iran (Islamic Republic of)
عمو زنجیر باف
۱۹:۵۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
کاهش نمیدی به درک امیدوارم که حناق بگیری
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۹:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
کی میخواد اینا رو بخره ،ما که با قیمت مناسب پلاک ارس سوار میشیم امکانات فنی و امنیتشونم عالیه
Iran (Islamic Republic of)
نریمان
۱۹:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
هنوز مدیران خودروسازی دست از خیال پردازی بر نداشتن
ما انتقام خون عزیزانمان را که در جاده ها به علت کیفیت بد خودروهای شما بوده از شما میگیریم
با تحریم و نخریدن اشغالهای شما به چند برابر قیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
هیسسسس فقط بخرین....دیگه غر نزنین ایشاا... اون دنیا خدا بهتون حواله حوری بهشتی میده دیگه ن کاری ب بنز دارین ن پژو ن ایرانخودرو.....زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد پ هیسسسس فقط بخرین.تحریمم برداشته بشه فرقی ب حال من و شما نداره خیالتون راحت...
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۴۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
به جای این که خودرو ملی را با شرایط بفروشن خودرو چینی را با شرایط میدن روز به روز قیمت هم گران میشود
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دوستان، خوب عنایت داشته باشید که توافق امضا شد ولی تاثیر بسیار اندکی بر زندگی ما خواهد داشت واقعا متاسفم برای خودروسازی ایران!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
لطفا اینو به گوش مسول ایران خودرو برسونین
پدر من جونشو تو اهن پاره ای که شما ساختین فوت شد شما ها خیلی رو دارین که ما رو احمق فرض میکنین تاااا اخر عمرم هر روز هزار بار نفرینتون میکنم الهی بلایی که به سر ما و امثال ما اومده به سر تک به تکتون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
یاری
۲۳:۱۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
انشا اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خدایا تا کی میخوان خون این مردم رو اینجوری بمکن . یکی بداد این مردم بیچاره برسه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بابا بخدا من یادمه گفتید بخاطر تحریما و ارز قیمت ها رو سه برابر کردیدااااااا?!!!!!الان چی میگید دیگه??!!!!چرا گمرکات صفر نمیشه مردم ایران مثل بقیه جاهای دنیا خودرو سوار بشن?!
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دوست عزیز ک ماشبن د پیستون اب میکنه.سر سیلند و میل سوپاپ شا عوض کن خوب میشه
United States of America
علی
۱۹:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
واقعا دلسرد کنند ست ما که جلوی قدرتای جهانی وایسادیم جلوی دو خودرو ساز داخلی رو نمی تونیم بگیریم واقعا جای تعجب داره.........!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
نخرید تا بگندد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
با تشکر از مدیران خودروسازی که این ماشینهای بی کیفیت میسازند وگرنه الان جمعت ایران بین دویست میلیون نفری می بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
مردم دیگر سوار ارابه های مرگ خودرو سازان داخلی نخواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی ها
۱۹:۴۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دقیقا! من که 206 رو فروختم یک النترا توپ خریدم
گرون هست ولی ارزش داره آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
موندم شما خودروسازا با این میزان نارضایتی مردم ازتون پیش خدا چه جوابی دارید بدید...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خوبه روشون میشه ازین حرفا بزنن. والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
آقای یکه زارع؛؛؛؛ خودتون هم جرات سوار شدن رو ماشینهای ساخت خودتون رو دارید؟؟؟؟؟؟ پس وجدان خودتو در نظر بگیر و به فکر مردم باش،،، البته اگه وجدانی تو کار باشه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
تا دیروز میگفتید شریک اصلیتون شرکت المانیه فولکسه و دیگه نمیخواید با فرانسویا که مارو در تحریم رها کردن کار کنید پس چی شد مثل این که پول فرانسوی ها برای مدیران شرکت خیلی چربو چیل بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
پژوبدون صنعت فرانسه ی ملیون هم نمیارزه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
این مردم اندکه قیمت خودرورومشخص میکنندنه شما اگه مردم همین طورکه الان هستن خودرونخرن قیمتها تنزل خوبی خواهدکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
موافقم شدید. پس نمیخریم، شماهم نخرید
Iran (Islamic Republic of)
كابوس
۱۵:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ماشينهاي ايراني همينجوريشم 70% پولي كه ميديم زياديه واقعا اين قيمتا نميارزن
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی دیگه
۱۹:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دقیقا! چون نصفش درآمد مستقیم دولت هست عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
کاشکی کیفیتم داشت!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ما که آخر نفهمیدم قبلا از این توافق همه گرونی ها رو ربط میدادید به تحریم حالا که به قول خودتان توافق شده و تحریم ها در حال برداشته شدن هستند چرا دوبار قیمت ها رو بالا میبرید
بابا کمر مردم رو خورد کردین از بس همچیز رو بالا بردین آقای سخنگوی دولت میاد اعلام میکن که هیچ چیز گرون نمیشه ولی 24ساعت بعد میبنید بی سر صدا همچز چند در صد گرون شده
پس همون توافق نمیکردین بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۹:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
احسنت برادر احسنت
گل گفتی. جالبه که صدای هیچ کسی یا درنمیاد یا نمیذارن که در بیاد. یا اگر در بیاد عمرا کسی اعتنا کنه.

یا اصلا این پیام من منتشر میشه یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۲۳:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
واقعا احسنت همه چیزباشیب ملایم گران میشه مرغ لبنیات ماشینو...فقط حرف می زنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
پول به ماشین ایرونی دادن با این قیمت ها حروم مگر قیمت ها حداق نصف بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
پيكان وانت خريديم دوماه تعميرگاه پيستون اب كرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خخخخخخ چی بگم والله
Iran (Islamic Republic of)
كابوس
۱۳:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ماشينهاي ايراني همينجوريشم 70% پولي كه ميديم زياديه واقعا اين قيمتا نميارزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ما که نمیخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بجاي اينكه كيفيت بهتر كرده و روز به روز بهتر شويد بدتر و گرانترش ميكنيد.تا كي؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
تا وقتیکه بعضیا برن بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
به نظر من که خودرو باید خارجی باشه. حالا تو بقیه زمینه ها میشه کالای داخلیو مصرف کرد ولی خودرو با جون آدم سر و کار داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۳:۱۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
مواداولیه مصرفی هدر میرود آن مهمترازقیمت است
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
اگه 100 برابرم گرون بشه بازم ملت میخرن ..ساده نباش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
با وحید موافقم
Iran (Islamic Republic of)
زیاد
۱۳:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
اینقدر زیادش کنید تا هیچکی ازتون نخره
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۳:۰۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
کیه که بخره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
واقعا خنده داره. ی دستایی تو کاره که میخوان صنعت خودروسازی ایران رو زمین بزنن واسه همین روز به روز از کیفیت کاسته و به قیمت می افزایند. خدا هدایتشون کنه، من ناراحت اون کارگرایی هستم که بیکار میشن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
من 206 صندوقدار ثبت نام کرده بودم که تحویلش همین ماهه. با این اوصاف همین امروز انصراف میدم.
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۷:۳۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بابا میگه گرون میشه تو میگی انصراف بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خب گرون بشه مابه التفاوت ازش میگیرن. همینطوری هم ماشینای بیرون حداقل 2 میلیون زیر قیمت شرکته
آخرین اخبار