در گفتگو با العالم؛

امیرعبداللهیان: عربستان در یمن با آتش بازی کرد

معاون وزیر خارجه تاکید کرد تهران تداوم توسل به زور در یمن را عامل گسترش تروریسم در منطقه می‌داند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری العالم، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه تاکید کرد تهران تداوم توسل به زور دریمن را عامل تشدید فزاینده ناامنی و گسترش تروریسم در منطقه می داند.

حسین امیر عبداللهیان روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم، با بیان اینكه عربستان سعودی با اعمال خطای استراتژیك در حمله به یمن با آتش بازی كرد، گفت: این كشور اكنون در حال بازی با موضوع آتش بس است.

وی با بیان اینكه عربستان سعودی با اعمال خطای استراتژیك در حمله به یمن با آتش بازی كرد، شرایط انسانی در یمن را فاجعه آمیز برشمرد و تصریح كرد: همه باید به مردم یمن و سازمان ملل در توقف تجاوز و رفع محاصره انسانی كمك كنند.

معاون وزیر خارجه با بیان اینكه بحران یمن راهكار سیاسی دارد، گفت: تهران تداوم توسل به زور در یمن را عامل تشدید فزاینده نا امنی و گسترش تروریسم درمنطقه می داند.

امیرعبداللهیان بازگشت به راهكار سیاسی در منطقه و یمن را به نفع همه بازیگران داخلی و كشورهای منطقه دانست و افزود: جریانات سیاسی موثر و گروه های اصیل یمنی با برخورداری از درك بالای سیاسی، ضمن میارزه جدی با تروریسم از راهكار گفت وگوی ملی و توافق یمنی- یمنی و تلاش های سازمان ملل حمایت می كنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار