شماره پیراهن استقلالی‌ها مشخص شد

مدیر عامل باشگاه استقلال نمره قبولی را به کل مجموعه باشگاه استقلال اهدا کرد.

شماره پیراهن استقلالی‌ها مشخص شد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه استقلال تهران نفراتی همچون خسرو حیدری، وحید طالب لو، آرش برهانی، امید ابراهیمی، هرایر مگویان و حنیف عمران زاده را برای فصل  آتی حفظ کرده و همچنین سجاد شهبازاده، کرار جاسم و سید فخرالدین نیز مجدد با آبی پوشان ماندنی شدند.

 از طرفی دیگر رضا عنایتی به سیاه جامگان، امیر حسین طاحونی به نساجی مازندران، امیرحسین صادقی و هاشم بیگ‌زاده به صبای قم و محسن فروزان به تیم سیاه جامگان پیوستند و میلاد سلیمان فلاح نیز روز گذشته با استقلالی‌ها فسخ کرد.

بازیکنان فصل 94-95 استقلال:

1 -مهدی رحمتی
22- وحید طالب لو
5- حنیف عمران زاده
9-آرش برهانی
20- میثم مجیدی
8- یعقوب کریمی
10- سجاد شهبازاده
میلاد فخرالدینی
3- محمدرضا خرسند نیا
15- حرایر مگویان
6- امید ابراهیمی
2- خسرو حیدری
13- کرار جاسم
12- امین حاج محمدی
18- ریوالدو باربوسا
11-جابر انصاری
پروپچیچ که قرار است به ترکیب تیم اضافه شود در حال حاضر شماره 14 برای این بازیکن در نظر گرفته شده است.


بازیکن سهمیه زیر 23 سال:
28- محسن کریمی
77- بهنام برزای
مهدی کربلایی
علیرضا رمضانی
فرشید اسماعیلی
روزبه چشمی
سید احمد نجفی( سهمیه زیر 21 سال)
16- مهدی رجبی فرد( سهمیه زیر 21 سال)

بهرام افشارزاده در خصوص نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار کرد: عملکرد نقل و انتقالات باشگاه قابل تقدیر است و جا دارد از نظری جویباری، امیری، مظلومی، همکاری کادر فنی و بابایی تشکر ویژه ای داشته باشم و همان طور که می دانیم کار نقل و انتقالات یک ماه شبانه روز به طول انجامید که این واقعا ارزشمند است، فکر می کنم مسئولان نقل و انتقالات توانسته‌اند اهداف مظلومی را پیگیری و خواسته های سرمربی را برآورده کنند و من شخصا از نقل و انتقالات باشگاه رضایت کامل دارم.

وی بیان کرد: به نظرم 95 درصد بازیکنان مد نظر سرمربی جذب تیم شده‌اند و چند درصد باقی مانده هم بستگی به وضعیت پروپچیچ خواهد داشت که این موضوع طی امروز و فردا مشخص خواهد شد.

در خصوص جذب این بازیکن کروات پیگیری های لازم صورت گرفته و منتظر جوابیه فیفا هستیم و از مانوسی فر خواستم که پیگیر این مساله شود.

وی افزود: در خصوص جذب بازیکن دیگر قرار است مظلومی پیگیری های لازم را انجام دهد و با هماهنگی‌ها قرار شد در بازی مقابل تیم سیاه‌جامگان نقاط ضعف و قوت را بررسی کنند و در هر پستی که ضعف بود بازیکن مد نظر سرمربی را جذب کنیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از فصل پانزدهم بیان کرد: برای ارزیابی کمی زود است چرا که هنوز بازی های لیگ آغاز نشده است اما به نظر من فضای جدیدی در پیش رو ما قرار دارد و تصمیمات و قضاوت ها عوض شده و چیدمان داوری هم می تواند بسیار مهم باشد تا بازیکنان حساسیت نداشته باشند همان طور که می دانیم اکثر تیم ها زمان کافی نداشتند و به همین دلیل ممکن است آمادگی های لازم در هفته اول مسابقات نداشته باشند.

افشارزاده ادامه داد: امیدوارم بتوانیم از هر لحاظ به موفقیت های لازم برسیم و درباره مسائل مالی هم سعی کردیم تا حد امکان این موضوع حل شود و البته هنوز هم مشکلاتی باقی مانده اما سعی داریم که تعهداتمان را نسبت به بازیکنان انجام دهیم تا آنها با خیال راحت به زمین مسابقه بروند، بخشی از مطالبات بازیکنان هم پرداخت شده است.

وی افزود: تیم های دیگر هم با توجه به حساسیت بازی های لیگ تا حدودی به آمادگی های لازم رسیدند و از هر لحاظ به مشکلات بازیکنان رسیدگی می کردند و هر تیمی که قصد دارد موفق باشد پشتوانه خوبی هم داشته باشد.

افشارزاده با اشاره به استقلالی‌ها در بازار نقل و انتقالات عنوان کرد: به نظر من باشگاه و تیم عملکرد خوبی را از  خود به نمایش گذاشتند و به این مجموعه نمره قبولی می دهم نمی‌دانم چه نمره ای بدهم و نمره 20 برای ما از بهترون است اما باید بگویم که در حال حاضر آرامش در تیم حاکم است و همه عملکرد قابل قبولی داشتند و نمره قبولی به آنها می دهم.

وی بیان کرد: امیدوارم کرار هم در فصل پیش رو مشکلی نداشته باشد و با توجه به اینکه برخی نقطه ضعف این بازیکن را می دانند باعث می شوند که کرار اذیت شود.

وی در خصوص  پیراهن شماره 7 اظهار کرد: این مساله اصلا مشکل خاصی ندارد و اگر بخواهیم هر شماره ای را بایگانی کنیم که دیگر شماره ای برای بازیکنان دیگر باقی نمی‌ماند به نظر من این موضوع را پیش از حد حساس می کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بازی در مقابل تیم سیاه جامگان توضیح داد: به نظر من مهمترین مساله این است که تیم نمایش قابل قبولی را از خود به جای بگذارد و به بهترین نحو بازی کند در هر صورت بازی سختی برای هر دو تیم پیش رو است چرا که هر دو تیم به تازگی بازیکنان جدیدی را جذب کرده‌اند و در یک دوره زمانی تمرین مناسب نداشته‌اند اما امیدواریم دیدار خوبی باشد و بازیکنان و تیم به موفقیت های لازم دست پیدا کنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص بدهکاری باشگاه استقلال افزود: در هر صورت مشکلات بدهکاری برای اکثر تیم ها وجود دارد اما امیدوارم در حداقل زمان بتوانیم این بدهی را پرداخت کنیم تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.