آیت الله بوشهری حسینی؛

لقمه حرام، کبر و خودپسندی از عوامل سقوط انسان است

مدیر حوزه های علمیه :لقمه حرام، کبر و خودپسندی از عوامل سقوط انسان است و باید مراقب باشیم تا جزء چنین دسته‌ای نباشیم که بسیار خطرناک است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به سرنوشت زبیر در زمان پیامبر اکرم(ص) گفت: افراد بسیاری در تاریخ بودند که به خاطر منافع دنیا، دین خود را از دست داده و از بالاترین درجات به پایین‌ترین سطوح جهنم رسیده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: زبیر از بزرگ ‌ترین مدافعان حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) بوده ،اما هنگامی که چهارمین فرد ثروتمند مدینه شد، تغییر کرد و در مقابل حضرت امیر(ع) قرار گرفت.

وی تصریح کرد: عده‌ای از مردم اهل ایمان و تقوا هستند اما در هنگام سقوط، به بدترین شکل ممکن سقوط خواهند کرد و باید مراقب باشیم تا جزء چنین دسته‌ای نباشیم که بسیار خطرناک است.

آیت الله  حسینی بوشهری لقمه حرام، کبر و خود پسندی و تبعیت از هوی و هوس را از عوامل سقوط انسان برشمرد.   

 مدیر حوزه‌های علمیه اظهار کرد: صابرین، اجتناب کنندگان از گناه، توبه کنندگان و فروبرندگان خشم از دسته‌های دیگر بندگان خالص خدا هستند.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر بنیاد شهید در این راستا افزود: شرایط امروز کشور بسیار خاص است و هر کدام از ما می‌توانیم در مسئولیت‌هایی که داریم تصویری از مدینه فاضله رسم کنیم و در این راه، کارکنان بنیاد شهید می‌توانند الگوی خوبی در ارتباط با مراجعین و مردم باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.