قناعتی خطاب به دوستی:

اصولگرایی و اصلاح طلبی را در نوبت دهی تذکر وارد نکنید /سوء ظن نداشته باشید

یکصد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر به سیستم نوبت دهی تذکرها حاشیه ساز شد.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر در حالی برگزار شد که مرتضی طلایی در غیاب مهدی چمران بر صندلی ریاست نشسته بود و طبق روال همیشه تذکرها با نوبت و به ترتیب آغاز شد.

اگرچه پس لرزه های اعتراض به نوبت دهی شورا از جلسات قبل شروع شده بود و چندین بار در لفافه مزاح و جدی اعتراض به هییت رییسه رسیده بود به طوریکه  یک عضو شورای شهر در یکی از جلسات شورا به سیستم نوبت دهی اعتراض کرد و پیشنهاد داد صفحه نوبت دهی به مانیتور شورا متصل شود تا همه در جریان نوبت دهی قرار بگیرند .

امروز درجه ریشتر اعتراض شدت گرفت در حالی که با اولین نفر اقبال شاکری شروع شد و به ترتیب علی صابری ، دنیا مالی ،تقی پور،حکیمی پور،تذکرات خود را ارائه کردند ،دوستی با ارائه تذکر آیین نامه ای به ریاست شورا گفت:براساس بند 13 آیین نامه اجرایی شورا ،نایب رئیس شورا در غیاب رئیس شورا مسئولیت اداره را بر عهده دارد اما امروز من به نوبت دهی اعضای شورا اعتراض دارم چرا که نوبت دهی امروز شورا رعایت نشده و وقت ها از پیش تعیین شده است.

بعد از دوستی ،مجتبی شاکری آخرین فرد تذکر دهنده درصحن علنی امروز بود.

طلایی در حالی که عقربه ها 10/30 دقیقه  را نشان می دادند و نیم ساعت از زمان تذکرها نیز گذشته بود گفت:نیم ساعت از زمان مقرر گذشته و زمان زیادی صرف شده است ،از همین روبه بررس راهکارها و تذکرها پرداخت ،اما از تذکر دوستی نیز غافل نشد و تاکید کرد که تذکر دوستی پذیزفتنی نیست و در نوبت دهی اعمال نظر نشده است. 

در میان تذکرات صحبت طلایی بود که قناعتی با لحن همراه با خشم با قرائت آیه ای از قرآن خطاب به دوستی اظهارکرد:اصولگرایی و اصلاح طلبی را د امر نوبت دهی وارد نکنید و سو ءظن نیز نداشته باشید چه بسا که اقبال شاکری ساعت هشت و سی دقیقه وارد شده و دکمه را زده  و خارج شده است ،ساعت ورود دوم را مدنظر قرار ندهید .

این بحث ها ادامه داشت که که طلایی به عنوان ریاست شورا وارد بحث شد و خطاب به اداره کنندگان صحن و آقای الهیان گفت:از این پس سیستم راس ساعت مقرر فعال شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و همچنین مدت زمان در نظر گرفته شده برای تذکرها نیز رعایت شود .

البته حاشیه به همین جا خاتمه نیافت و حکیمی پور بعد از تذکر تقی پور به وزارت خارجه با استناد به کتاب قانون گفت که شورا فقط باید به عملکرد شهرداری اعتراض کند و تریبون های خارج از شورا به این امر می پردازند که البته این سخن حکیمی پور از سوی مجتبی شاکری بی پاسخ نماند چرا که مجتبی شاکری تاکید داشت به دلیل اهمیت موضوع باید این مسیله مورد بحث و تبدل نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار