جستجو‌ها برای پیدا کردن مفقودین سیل ادامه دارد/ آخرین قربانی استان البرز پیدا شد

سرپرست معاونت علمیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با یافتن آخرین مفقودی در استان البرز، متعلق به خانمی 23 ساله با نام فرشته تقی خانی، عملیات جست‌و‌جو در استان البرز به پایان رسید.

جستجو‌ها برای پیدا کردن مفقودین سیل ادامه دارد/ آخرین قربانی استان البرز پیدا شدحسین درویشی، سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن مفقودین حادثه سیلاب 28 تیر در استان‌های البرز، تهران و قزوین، اظهار کرد: عملیات امدادگران با یافتن آخرین مفقودی در استان البرز که  خانمی 24 ساله به نام فرشته تقی خانی بود، شب گذشته به پایان رسید. 

همچنین در استان تهران پس از سیلاب 4 جسد توسط سازمان آتش نشانی و 4 جسد توسط نیروهای هلال احمر یافت شد، اما به علت نامشخص بودن آمار مفقودین، عملیات جست‌و‌جو توسط سازمان هلال احمر و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران همچنان ادامه دارد. البته در روزهای اخیر جسدی توسط سگ‌های مولتی فانکشن یافت نشده است.

وی افزود: در استان قزوین نیز جست‌و‌جوی نیروهای امداد و نجات برای یافتن جسدی متعلق به آقای 55 ساله در محدوده الموت همچنان ادامه دارد.

درویش در پایان گفت: در استان تهران، سازمان‌های مدیریت بحران، هلال احمر و شهرداری برای یافتن مفقودین در تلاش هستند، اما در استان‌های البرز و قزوین تنها سازمان هلال احمر به جست‌و‌جوی اجساد پرداخته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار