رحیمی:

راه آهن کریستال بدهی ندارد/ خواننده ای در تمرین راه آهن ندیدم

مدیر عامل باشگاه راه آهن کریستال گفت: اعضای هیئت مدیره مسئول سیاست گذاری‌های کلان باشگاه هستند و نیازی به فوتبالی بودنشان نیست.

رحیمی: هیئت مدیره سیاست گذار باشگاهند نه  فوتبالی/ راه آهن کریستال بدهی ندارندعلیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت باشگاه راه آهن گفت: راه آهن یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایران است و بسیار خوشحالیم که در لیگ برتر ماندیم با واگذار شدن باشگاه به بخش خصوصی امیدواریم بتوانیم موفقیت های بیشتری را بدست آوریم.
 
وی در خصوص شبهاتی که در واگذاری بود ابراز کرد: دادستانی از طریق قانونی 3 بار اقدام به برگزاری مزایده کرد و شرکت لوازم بهداشتی و آرایشی کریستال در هر 3 بار شرکت کرد این شرکت مالک قانونی باشگاه است و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها در خصوص سازی شویم.
 
مدیر عامل باشگاه راه آهن در ادامه درباره بدهکار بودن باشگاه راه آهن اعلام داشت: باشگاه راه آهن کریستال به هیچ کس بدهکار نیست و اگر بدهی باشد قطعا مالکان قبلی آن را پرداخت می کنند.
 
وی در مورد حضور افراد غیر فوتبالی مانند طلایی در هیئت مدیره باشگاه بیان کرد: مرتضی طلایی رزومه ورزش زیادی دارد و مدیر بسیار خوبی برای راه آهن خواهد بود اعضای هیئت مدیره برای سیاست گذاری در باشگاه اضافه شده‌اند و قطعا می توانند در این زمینه موثر باشند.
 
رحیمی در مورد اینکه باشگاه راه آهن جزء دارایی های "ب. ز" است، تصریح کرد: من در این زمینه اطلاعی ندارم و دادستانی این موضوع را پیگیری می کند و راه آهن باشگاهی صد در صد خصوصی است و با نام راه آهن کریستال در مسابقات شرکت می کند.
 
مدیر عامل راه آهن در خصوص ادامه حمایتش از فرهاد کاظمی در طول فصل گفت: کاظمی رزومه خوبی در فوتبال دارد و باشگاه وی را انتخاب کرده است و قطعا حمایتش خواهد کرد.
 
علیرضا رحیمی در پایان درباره حضور خواننده زیرزمینی در تمرین راه آهن گفت: هر زمانی که بر سر تمرینات راه آهن رفتم خواننده ای ندیدم و این خواننده هم ایرانی است وگرنه از کشور بیرونش می کردند.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: رحیمی ، راه آهن ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار