رانندگان خودروهای عمومی منطقه 4 آموزش خط سفید می‌بینند

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از آموزش رانندگان تاکسی، اتوبوس و سایر خودروهای خدمات رسان با هدف اصلاح فرهنگ ترافیک در شهر تهران، خبر داد.

آخرین اخبار// رانندگان خودروهای عمومی منطقه 4 آموزش خط سفید می‌بینندمهدی اناری، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی – زمین پاک و به منظور آشنایی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی با اهداف این کمپین با محوریت خط سفید، آموزش به رانندگان به عنوان سفیران پیشتاز خط سفید در اولویت اجرای این طرح قرار می‌گیرد.

وی افزود:‌ رانندگان در این دوره آموزشی به صورت فشرده با نظم و انضباط در رانندگی که در آن توجه به خط سفید و حقوق عابران پیاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آشنا خواهند شد.

اناری ادامه داد: آشنایی مقدماتی با خط سفید، بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر اجرای طرح، ارتباط موثر با مسافرین و آموزش طرح توسط رانندگان به دیگران از جمله مواردی است که در این کارگاه‌های آموزشی مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کلاس‌ها تاکسیران‌های خطی و گردشی و اتوبوس‌ها با همکاری سامانه 3 اتوبوسرانی و روسای خطوط، رانندگان خودرو سرویس شهر ویژه رانندگان فعال در شهرداری و بانوان شاغل در منطقه با حضور در پارک آموزش ترافیک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اناری بیان کرد: بیشترین تردد‌های روزانه را رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی دارند، بنابراین آموزش و اصلاح رفتارهای ترافیکی این گروه در اولویت قرار دارد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان گفت: تا کنون 16320 نفر ساعت کلاس آموزشی برای رانندگان برگزار شده است و در ادامه آموزش‌های ترافیکی، طرح انضباط بخشی ترافیکی برای سایر رانندگان اتوبوس‌ها، آژانس‌ها و سرویس مدارس نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسی ، آموزش ، خط سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار