اختلاس کننده یک میلیاردی دستگیر شد

زاهدان-با تلاش پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان متهم اختلاس یک میلیارد ریالی طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از معاونت اجتماعی ناجا، رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در این باره اظهار داشت: با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی فردی که مبلغ یک میلیارد ریال در یکی از شرکتهای خصوصی اختلاس کرده بود در زاهدان دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی و پس از اطلاع از وقوع یک فقره اختلاس در یکی از شرکتهای خصوصی در زاهدان تحقیقات تخصصی خود را به صورت گسترده در این زمینه شروع کردند.

وی گفت: کاراگاهان پلیس پس از بررسی میدانی و پایش اطلاعاتی از وقوع اختلاس به مبلغ یک میلیارد ریال و دخالت یک فرد در این رابطه اطمینان پیدا کردند.

سرهنگ ملاشاهی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضایی فرد مورد نظر روز گذشته در یک عملیات سریع در زاهدان دستگیر و متهم برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پس از مواجهه با مستندات جمع آوری شده پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به انجام اختلاس یک میلیارد ریال اعتراف کرد و اظهارات پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.


منبع: پارسینه
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.