پور غلامی: حضور نکونام در سایپا غنیمت است

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: حضور جواد نکونام و سایر با تجربه‌های تیم در کنار بازیکنان جوان برای سایپا غنیمت است.

فرهاد پور غلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت‌های تیم فوتبال سایپا در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: با توجه به لیست ارائه شده از سوی کادر فنی، مسئولان باشگاه سایپا تلاش خود را جذب بازیکن انجام داده و با در نظر گرفتن بضاعت تیم در فصل نقل و انتقالات  بازیکنان با کیفیتی را جذب کردند به طور کل در فصل نقل و انتقالات بد عمل نکردیم و تا حد زیادی رضایت کادر فنی را روند یارگیری جذب شد.
 
 وی در خصوص حضور جواد نکونام در سایپا بیان کرد: نکونام از لحاظ تجربه و فنی به حدی بالاست که می‌تواند در کنار سایر بازیکنان با سابقه به جوانان سایپا کمک کرده و مانند یک غنیمت برای سایپا عمل کند.
 
پور غلامی درباره بالا رفتن میانگین سنی تیم سایپا با جذب بازیکنان جدید گفت: به دلیل جوانی تیم سایپا در فصل گذشته نیاز به جذب چند بازیکن باتجربه به شدت احساس می‌شد جوانان تیم ما  باتجربه گرفتن از فصل گذشته نیاز به حضور چند بازیکن با سابقه در کنار خود داشتند که با درایت و همدلی مسئولان باشگاه این موضوع حل شده و می‌تواند برای پیشبرد برنامه‌های کادر فنی مثمر ثمر باشد.
 
 وی درباره عملکرد سایر تیم ها در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: به دلیل نداشتن شناخت افکار و برنامه‌های سایر مربیان نمی‌توانم در این خصوص صحبتی کنم و بهتر است درباره نقل و انتقالات هر باشگاهی مربیان آن اظهار نظر کنند.
 
 پور غلامی درباره اهداف باشگاه سایپا در فصل جاری گفت: هدفگذاری باشگاه سایپا کسب سهمیه آسیا در لیگ پانزدهم است برای رسیدن به این منظور عوامل باشگاه باید با همدلی دست به دست یکدیگر داده تا نتایجی در خور نام نارنجی پوشان کسب شود.
 
 وی افزود: علی رغم نظر برخی کارشناسان که اعتقاد دارند سایپا با وجود نمایش مطلوب در فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرد باید بگویم سال قبل با توجه به بودجه محدود بازی دادن به نفرات جوان و اشتباهات سهوی داوری در نتیجه گیری فوق العاده بودیم علاوه بر آن از لحاظ گردش توپ و ارائه بازی‌های زیبا در حد تیم ‌های بالای جدول قرار گرفتیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پورغلامی ، نکونام ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
مهدی
۱۴:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
راست میگه
آخرین اخبار