اخبار مناطق را در اینجا بخوانید؛

اجرای مرحله 4 طرح یاور نماز تا افزایش امنیت مجموعه‌های بازی بوستانها

از "اجرای مرحله 4 طرح یاور نماز در منطقه یک تا نصب برج نوری در بوستان‌های شمال شرق تهران" را در این گزارش از مناطق بخوانید.

*اجرای مرحله 4 طرح یاور نماز در منطقه یک

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: طرح یاور نماز در مرحله چهارم اجرا قرار دارد که در قالب 4 جلسه کارگاه در مرداد و شهریور امسال در سرای محله تجریش برگزار می‌شود.

سیده سودابه هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: طرح یاور نماز در خصوص اهمیت دعوت به نماز، قواعد کلی دعوت به نماز، توجه به تاکیدات قرآن مجید و رهنمودهای مقام معظم رهبری به ادای حق نماز و ترویج نماز در بین اقشار جامعه، اهمیت و جایگاه نمازگزاران در دنیا و آخرت صحبت می‌کند.

وی افزود: این کارگاه‌ها در تاریخهای 12، 18 و 25 مرداد ماه و 2 شهریور ماه از ساعت 10:30 الی 12 در سرای محله تجریش برگزار می‌شود.

اجرای مرحله 4 طرح یاور نماز تا افزایش امنیت مجموعه‌های بازی بوستانها

*نصب برج نوری در بوستان‌های شمال شرق تهران

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: برای تجهیز و توسعه تاسیسات زیر بنایی بوستان‌ها و فضای سبز، برج نوری در این فضا نصب می‌شود.

حمید ناصحی، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برج‌های نوری دارای 12 متر ارتفاع و مجهز به سیستم روشنایی LED (کم مصرف) است.

وی افزود: به تازگی این برج‌ها در محلاتی همچون لویزان، شمس آباد و هروی در بوستان‌‌های کوثر، ارکیده، همیشه بهار و در محدوده تهران پارس شرق (جشنواره)، عادل و همچنین بوستان بزرگ یاس نصب شده است.

اجرای مرحله 4 طرح یاور نماز تا افزایش امنیت مجموعه‌های بازی بوستانها

*افزایش امنیت مجموعه‌های بازی بوستانها

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17 از نصب مجموعه بازی بوستانها و کفپوش‌ گرانولی برای امنیت کودکان خبر داد.

زهرا زمانی، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17 در  گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به منظور استفاده بهینه از زمین‌های بازی در بوستانها کلیه تجهیزات قدیمی زمین بازی کودکان بوستان زمزم واقع در خیابان زمزم جمع آوری و مجموعه بازی جدیدی نصب شده است.

وی افزود: همچنین با بیش از 500 متر مربع کفپوش گرانولی ایمن سطح این بوستان پر شده است.

زمانی تشریح کرد: علاوه بر بوستان زمزم، تمامی بوستانهای محله زهتابی نیز ایمن سازی شد و در آینده‌ای نزدیک بوستان های کل منطقه نیز از ایمنی لازم برخوردار خواهند شد.

اجرای مرحله 4 طرح یاور نماز تا افزایش امنیت مجموعه‌های بازی بوستانها

* رفع مشکلات با نظارت و کنترل بیشتر دریاچه شهدای خلیج فارس

قائم مقام شهردار منطقه 22 گفت: نظارت و کنترل دریاچه شهدای خلیج فارس به منظور پیشگیری از طغیان احتمالی با جدیت دنبال شد.

قمیان قائم مقام شهردار منطقه 22 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه 22 ضمن بازدید از روستاهای کشار، کن و بوستان جوانمردان ایران، نحوه ساماندهی مجدد این فضاها را پس از بارش بارندگی و وقوع ناگهانی مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: اعزام تعدادی از عوامل ستاد بحران منطقه 22 به دره کن و سولقان برای کمک به همکارانشان در رفع مشکل به وجود آمده بازگشایی جاده روستایی وردیج و واریش که به دلیل وقوع طوفان و بارندگی، مسدود شده بود، نظارت و کنترل دریاچه شهدای خلیج فارس به منظور پیشگیری از طغیان احتمالی نیز برنامه‌هایی بود که با جدیت دنبال شد.

وی تاکید کرد: برای مقابله با موارد این چنینی، اعتبار پیش بینی شود و در همین راستا رودخانه کن پس از وقوع طوفان و سیلاب ناگهانی نیازمند لایروبی و پاکسازی و سازماندهی مجدد است و برای ساماندهی مجدد این رودخانه درخواست اعتبار خواهیم کرد.

قمیان در خصوص روستاهای واقع در  حریم نیز افزود: کمیته‌ای در ارتباط با حریم روستاهای موجود در آن در شورای اسلامی شهر تهران تشکیل خواهیم داد تا مشکلات مناطق 5 تا 22 به صورت ویژه در آنها طرح و بررسی شود.


اجرای مرحله 4 طرح یاور نماز تا افزایش امنیت مجموعه‌های بازی بوستانها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار