چند نرخی بودن کرایه خط هفت بی آر تی به نفع مسافران است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران گفت: چند نرخی بودن کرایه خط هفت بی آر تی به نفع مسافران است چراکه مسافران هزینه مسیری را که انتخاب می کنند می پردازند.

پیمان سنندجی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص چند نرخی بودن کرایه های خط 7 BRT اظهار کرد: نرخ کرایه خط هفت بی آر تی در مسیر‌های میدان راه آهن - میدان ولیعصر، میدان راه آهن – پاک وی و میدان راه آهن – میدان تجریش، متفاوت است و این اختلاف به نفع مردم است، چرا که کسی که قصد رفتن به میدان ولیعصر را دارد، هزینه کمتری پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نوع اتوبوس های میدان ولیعصر، پارک وی و میدان تجریش میزان نرخ کرایه ها را تعیین می کند گفت: برنامه دستگاه‌های کارت خوان در ایستگاه‌ها طوری تعریف شده که نرخ کرایه را با توجه به نوع مسیر تعیین و از کارت مسافران کسر می‌کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران در پایان در خصوص چگونگی محاسبه نرخ کرایه ها در ایستگاه ها عنوان کرد: نرخ کرایه‌ تا ایستگاه میدان ولیعصر، بر مبنای مسیر ایستگاه میدان راه آهن – میدان ولیعصر، محاسبه می‌شود، یعنی مسافر در هر ایستگاهی سوار شود نرخ همان نرخ مبدا محاسبه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار