حدادی: جام اطلس اسپورت به ضرر ما تمام می‌شود

با ارزش‌ترین بازیکن بسکتبال آسیا معتقد است نتایج دیدارهای تدارکاتی نمی‌تواند ملاک کار ملی‌پوشان ایران باشد و بازیکنان کشورمان در رقابت‌های اطلس‌اسپورت کمی ناهماهنگ‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی پس از پیوستن به  تیم سی‌چوان چین اظهار کرد: یک هفته است تمرین کرده ایم و روز به روز به سمت جلو حرکت می کنیم.هنوز هماهنگ نیستیم و خیلی ضعیف کار کردیم.به هر حال طبیعی است ،اگر چه بازیکنان همدیگر را کاملا" می شناسند اما مربی تازه آمده و با سیستم کاری جدید،دفاع جدید و تاکتیک حمله نو  همه زمان می برد تا تیم با آنها هماهنگ شود.پس باید منتظر ماند.

حدادی درباره نیامدن تیم‌های اصلی کشورها به چین توضیح داد: همه گفته بودند با تیمهای اصلی می آییم ولی الان که اینجا شرکت کردیم مطلع شدیم که با تیم دومشان هستند.در این میان ما ضرر کردیم و تیم‌های آسیایی ما را ارزیابی می کنند و ممکن است برای ما بد شود.

سنتر تیم ملی با اشاره به مصدومیت‌اش از ناحیه کمر گفت: بعد از 10 ماه تمرین و بازی های سخت،یک ماه استراحت به خودم دادم و همین مساله عضلات کمرم را کمی ضعیف کرده و بدنبال آن مشکل لگنم حاد شد.ولی همزمان با استراحتم وزنه و فیزیوتراپی انجام دادم. فیزیوتراپی از تمرین هم سخت تراست اما الان آرام آرام تمرین را شروع کردم.

بازیکن پست 5 تیم ملی بسکتبال درباره بازی‌های اطلس‌ اسپورت اظهار کرد: این تورنمنت و قهرمانی در آن بسیار مهم نیست. باید طرزفکرمان حرفه ای شود. همه در این تورنمنت بازی می کنند و سرمربی بدنبال شناخت از نفراتش هست.پس بهتر است به نتیجه فکر نکنید.ما داریم تست می شویم و بازی تدارکاتی برگزار می کنیم .مهم این است دو ماه دیگر نتیجه خوب بگیریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار