اجرای پروژه بازدید بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهروندی

رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه یک گفت: پروژه بازدید بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهروندی در چهار پهنه مناطق تهران اجرا می‌شود.

جمعه** اجرای پروژه بازدید بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهروندینرگس هادی‌زاده مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: طرح بازدید از پروژه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهروندی در چهار پهنه و شامل بازدید از مدارس، محله‌ها و خانه‌های کودک، بازدید از اماکن، مساجد و فضاهای سبز، بازدید از اصناف و بازدید از بهزیستی‌ها و خانه‌های سالمندان است و مربوط به سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست تهران امسال در پهنه الف می‌شود.

وی گفت: بازدید بهداشت، ایمنی و محیط زیست از مدارس، محله‌ها و خانه‌های کودک بر عهده دانشگاه تهران، بازدید از اماکن، مساجد و فضاهای سبز بر عهده دانشگاه امیرکبیر بازدید از اصناف بر عهده دانشگاه صنعتی شریف و بازدید از بهزیستی‌‌ها و خانه‌های سالمندان بر عهده دانشگاه‌های علوم و تحقیقات است.

هادی‌زاده مقدم تصریح کرد: این بازدیدها امسال در پهنه الف که شامل مناطق یک و 6، 4، 7 و 8 است اجرا می‌شود.

وی افزود: پروژه بازدید بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهروندی در مورد استقرار سامانه بهداشت،‌ ایمنی و محیط زیست در واحدهای زیر نظر شهرداری و خانه‌ها است که در صورت عدم انطباق مدارس، خانه‌های کودک، محله‌ها، اماکن،‌ مساجد، فضاهای سبز، اصناف بهزیستی‌ها و سالمندان با موازین بهداشت، ایمنی و محیط زیست موارد عدم انطباق‌ها به آنها تذکر داده می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار