همدان؛

صعود دختران فینالیست همدانی به فینال مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد واحد همدان به سختی و تنها با اختلاف یک امتیاز حریف مشهدی خود را شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بسکتبال دسته یک دختران دانشگاه آزاد که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است بعد از ظهر دیروز برگزار شد و با برتری ورزشکاران میزبان به پایان رسید.

در این مراسم نزدیک و نفس‌گیر، همدان برابر تیم مدعی و قدرتمند خراسان رضوی به میدان رفت که در پایان تیم میزبان تنها با اختلاف یک امتیاز برابر حریف به برتری رسید و راهی دیدار پایانی شد.

تیم همدان میزبان رقابت‌ها در کوارترهای دوم و سوم به برتری رسید و با نتایج 23 بر 10 و 18 بر 16 برابر مشهدی به پیروزی رسید اما در مقابل تیم خراسان رضوی هم بازی خوبی را ارائه کرد و در کوارتر اول و چهارم با نتایج 20 بر 9 و 16 بر 13 برابر میزبان پیروز شد.

زهرا لطیفی بازیکن بلندقامت تیم همدان در این بازی 23 امتیاز برای تیمش کسب کرد و در مقابل شهرزاد آزاد از تیم خراسان رضوی با کسب 29 امتیاز مهره طلایی تیمش بود.

همدانی‌ها تنها با یک اختلاف و با حساب 63 بر 62 به برتری رسیدند که برای رسیدن به کاپ قهرمانی دیدار سختی را برابر دختران پایتخت خواهند داشت.

مسابقات فینال و رده‌بندی این رقابت‌ها امروز پنج‌شنبه پیگیری خواهد شد که در پایان تیم‌های اول تا چهارم آن معرفی می‌شوند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

مسابقات دسته یک از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هفت تیم و مسابقات دسته دوم در یک گروه دیگر با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مرداد برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک، دو تیم سقوط کرده و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته یک این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این موضوع بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.