احمدی: فقط در صورت دریافت مطالبات، تیم داری می کنیم

سرپرست تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوبی بوشهر گفت: باشگاه مطالبات فصل گذشته بازیکنان را پرداخت نکرده است فقط در صورت دریافت مطالبات، در لیگ هشتم شرکت می کنم.

فقط در صورت دریافت مطالبات، تیم داری می کنیمنرگس احمدی سرپرست تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رقابت های لیگ هشتم فوتبال بانوان شهریور ماه برگزار می شود مسئولان باشگاه به حضور و شرکت در مراسم قرعه کشی رقابت ها که در 5 مرداد ماه برگزار می شود تاکید دارند این در حالی است که تاکنون مطالبات فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نکرده‌اند.
 
وی ادامه داد:مسئولان باشگاه و هیات استان فقط بدنبال شرکت در قرعه کشی هستند و به هیچ عنوان بدنبال پرداخت مطالبات بازیکنان نیستند، بازیکنان تیم در صورتی که مطالباتشان را دریافت نکنند انگیزه ای برای حضور در رقابت ها ندارند.
 
احمدی افزود: تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر را به مدت 10 سال با تلاش و کوشش شخصی ام حفظ کردم و از رابطه‌هایم برای حمایت و پشتیبانی از این تیم استفاده کردم.
 
وی ادامه داد: در شرایط فعلی دیگر به تنهایی قادر به اداره تیم با مشکلات مالی نیستیم این موضوع را به هیئت استان نیز انتقال دادم در صورتی که هیئت استان حمایت نکند در رقابت‌های لیگ هشتم تیم داری نخواهم کرد.
 
سرپرست تیم افزود: تیم دلوار کشتی مدت ها در جدول رده بندی رقابت‌ها فضای بهتر از سوم، چهارمی کسب نمی‌کند هیئت استان باید تیم بانوان را پشتیبانی کند بدون امکانات و حمایت‌های مالی نمی‌توانیم در رقابت های لیگ برتر موفق باشیم.
 
وی افزود: مدیرعامل تیم با مشکل خانوادگی مواجه شده است گفتگویی با مدیرعامل تیم در روزهای گذشته داشتم مدیرعامل هم حمایت و پشتیبانی هیئت استان را خواستار بوده است و بیان داشته بدون حمایت‌های استان نمی‌توانیم به موفقیت تیم امیدوار باشیم. 

 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: احمدی ، کشتی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار