ظریف: همسایگانمان در اولویت قرار دارند

وزیر خارجه ایران گفت: برای آنهایی که هنوز تردید دارند می‌گویم که همسایگان، اولویت ما هستند و یک گزینه ضروری و ارزشمند می‌باشند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی  باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در یک پیام توییتری با اشاره سفرهای اخیر منطقه‌ای خود تصریح کرد: مذاکرات‌ عالی در کویت، قطر و عراق داشتیم.
 
وزیر خارجه ایران در خصوص آن دسته از کشورهای عربی خلیج فارس که از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) انتقاد و ابراز نگرانی کرده بودند، گفت: برای آنهایی که هنوز تردید دارند می‌گویم که همسایگان، اولویت ما هستند و یک گزینه ضروری و ارزشمند می‌باشند.
 
محمد جواد ظریف روز یکشنبه چهارم مرداد ماه در اولین مرحله از دور جدید سفر به منطقه به کشورهای کویت، قطر و عراق سفر کرد و طی دیدار با مقامات عالی این کشورها علاوه بر آخرین نتایج مذاکرات هسته‌ای پیرامون موضوعات روابط ﺩﻭ ﺟﺎﻧﺒﻪ و آخرین تحولات منطقه‌ای گفت‌و‌گو و تبادل نظر کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۱:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
آقای ظریف نظریه رهبرمعظم انقلاب اسلامی دراعتقاددفاعی جمهوری اسلامی ایران امنیت روحی رادرکشورهاایجادکرده واسلحه فروشها ناراحتند. ومدیریت شماحضورآنان رابی معنی کرده
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۸:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
اقای ظریف با کمال تشکر بابت تمام زحماتی که دراین 2سال کشیدی ازت ممنونیم-
آخرین اخبار