بازهم غفلت دختران ساده لوح دردسر ساز شد/ گرفتار در تله شیطان به خاطر یک اشتباه

فردی كه با انتشار تصاویر خصوصی یكی از شهروندان در فضای مجازی باعث آبروریزی و هتك حیثیت او شده بود توسط كارشناسان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

بازهم غفلت دختران ساده لوح دردسر ساز شد/ گرفتار در تله شیطان به خاطر یک اشتباهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، باز یك فریب دیگر در فضای مجازی، باز هم انتشار تصاویر خصوصی و باز هم دختری كه قربانی آسیبی به نام اشتراك گذاری تصاویر در شبكه های اجتماعی می شود. علی رغم توصیه ها و هشدارهای پلیس فتا در خصوص این گونه جرایم و آسیب ها باز شاهد تشكیل پرونده هایی از این دست هستیم. 

این بار نیز دختر جوانی كه مورد سوءاستفاده مردی شیاد در شبكه های اجتماعی شده بود با حضور در پلیس فتای استان اصفهان به تنظیم شكایت خود پرداخت او در اظهارات خود عنوان داشت: در یكی از شبكه های اجتماعی مجازی با فردی غریبه كه پیام دوستی برایم می فرستاد آشنا شدم و پس از اینكه مدتی به صورت مجازی با هم در ارتباط بودیم او به بهانه آشنایی بیشتر برای ازدواج با من مرا فریب داده و من هم عكس های خصوصی و خانوادگی ام را برایش ارسال كردم.

چند روز بعد از این ماجرا با پیام عجیبی از وی روبرو شدم او به من پیشنهاد بیشرمانه ای داد و گفت اگر به خواسته اش پاسخ منفی ندهم عكس هایم را در فضای مجازی منتشر خواهد كرد تا اینكه  وقتی به او جواب منفی دادم كارش را عملی كرد و ایمیلی برایم فرستاد كه حاوی انتشار تصاویر خصوصی ام همراه با مطالب غیراخلاقی و توهین آمیز در شبكه های اجتماعی بود به طوری كه  این امر موجب آبروریزی و هتك حیثیت من و خانواده ام در بین اقوام و آشنایان فراهم كرد و دیگر نمی توانم سرم را جلوی دوست و آشنا بالا ببرم .

سرهنگ " سید مصطفی مرتضوی " رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت :با پی شكایت این خانم جوان بلافاصله پرونده ای تنظیم و كارشناسان این پلیس با بررسی های انجام شده در فضای مجازی و انجام اقدامات تخصصی لازم سرانجم ظرف 24 ساعت فرد شیاد را شناسایی و دستگیر كردند.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینكه همیشه باید راه را برای سوء استفاده مجرمان و خلافكاران ببندیم گفت: به شهروندان توصیه می كنیم از برقراری رابطه دوستی با افراد غریبه در فضای مجازی اجتناب كنند و هیچگاه تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند  و در صورت بروز هر گونه مشكل و یا تهدیدی در فضای مجازی روبرو شدند در اولین فرصت و قبل از اینكه مجرم اقدام خود را عملی كند موضوع را با پلیس فتا در میان بگذارند تا از بروز مشكلات بعدی جلوگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار