قم؛

مشکلات پروژه مترو قم، پرونده ای که همچنان باز ماند

عضو شورای اسلامی شهر قم از ناتمام ماندن پروژه مترو قم به دلیل خط راه آهن استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ محسن عابدینی پور عضو شورای شهر قم، با  بیان اینکه این پروژه پیشرفت های بسیاری راداشته است گفت:پس از پیشرفت های بسیاری که در جلو رفتن این طرح داشتیم با یک مشکل بزرگ روبه رو شدیم.

وی ادامه داد:در مسیر پیش روی این پروژه خط های ریل راه آهن قراردارد که مارا دچارمشکل کرده است.

وی در خصوص برطرف شدن این مشکلات خاطرنشان کرد :درمدتی که مسئولیت من در شهرداری قم مقرر شده بود خطوط ریل راه آهن در قم  قرار بود جمع آوری شود،اخیرا نیز قراربر این شده است که قطار باری به بیرون از شهر منتقل و قطار مسافری در قم فعالتر شود.

عابدینی ادامه داد:مترو قم 12 کیلومتر است که ما آن را به 14 کیلومتر افزایش دادیم و تصمیم بر این شد که مترو به خطوط گالوانومتری متصل شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم انجام این تغییرات را موفقیت امیز دانست وتصریح کرد:اینگونه مسافران میتوانند به همه نقاط شهر دسترسی پیدا کنند وراه آهن نیز به نوعی استفاده‌ای مانند مترو داشته باشد.

وی  در پایان انجام این تغییرات واماده شدن پروژه برای بهره برداری را ملزم به داشتن بودجه کافی دانست وگفت: اجرای پروژه مترو 5 ساله بود وتا امروز 330 میلیارد تومان اوراق مشارکت به احداث پروژه مترو قم تزریق شده است و برای کامل شدن ان زمان زیادی نیاز است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.