صبای قم0 - استقلال اهواز0

دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال اهواز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، ترکیب دو تیم در این دیدار به این ترتیب است.

ترکیب صبا: حامد لک، مسعود حق جو، هاشم بیک زاده، ابوالقاسم دهنوی، خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی، امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی.

ترکیب استقلال اهواز:
پرویز کریمی، سیدعلی حسینی، سعید قزل، سعید سالارزاده، مبین میردورقی، محسن حمیدی، محمداسماعیل نظری، فرزاد آشوبی، عادل کلاه کج، طالب ریکانی و محمد غلامی.

دقیقه 20 ضربه سر محمد قاضی به گوشه دروازه استقلال اهواز را پرویز کریمی با یک شیرجه بلند مهار کرد
در محوطه جریمه استقلال اهواز در صحنه ای مشکوک توپ به دست مدافع این تیم برخورد کرد اما بیژن حیدری تشخیص داد بازی ادامه پیدا کند.
دقیقه 27 شوت محسن حمیدی از پشت محوطه جریمه به آرامی از کنار دروازه صبا به بیرون رفت.
دقیقه 30 جدی ترین موقعیت بازی روی شوت آشوبی به سمت دروازه صبا خلق شد که توپ او با اختلافی کم از بالای دروازه صبا بیرون رفت.
دقیقه 31 توپ ریباند شده قاسم دهنوی را محمدقاضی در موقعیتی ایده ال که می توانست گل اوا صبا را رقم بزند از شش قدم به دستان پرویز کریمی زد.

دقیقه 46 موقعیت اس اهواز حمیدی بعد از دریبل دو طرفه بیک زاده از فاصله 20 متری به سمت دروازه لک شوت زد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48 موقعیت صبا قاضی بعد از دریبل سر پای بازیکن اس اهواز در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار گرفت که شوت او را کریمی دفع کرد.

دقیقه 51 موقعیت اس اهواز ریکانی بعد از حمل توپ از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه صبا قصد داشت با شوت دوازه لک را باز کند که این دروازه بان توپ او را به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه 55 موقعیت صبا علی محمدی در موقعیت بسیار خویی مقابل دروازه استقلال بود اما تصمیم گرفت برگردد و توپ را به قاضی بسپارد که شوت مهاجم صبا از روی خط محوطه جریمه در آستانه ورود به دروازه استقلال بود که کریمی همانند نیمه نخست با یک شیرجه بلند مانع از به ثمر رسیدن گلزنی صبایی ها شد.
دقیقه 71 : ضربه ایستگاهی بیک زاده با اختلاف کم از بالای دروازه اس اهواز به بیرون رفت.
دقیقه 73 : محمد قاضی بود و پرویز کریمی . همه منتظر گل اول بازی برای صبا بودند که شوت بد مهاجم این تیم به راحتی در اختیار دروازه بان تیم اهوازی قرار گرفت.
دقیقه 2+90 : ضربه سر ماچادو روی ارسال دهنوی را کریمی جمع کرد
.

هاشم بیک زاده مدافع جدید صبا از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفته اما امیرحسین صادقی روی نیمکت نشسته است.
دهنوی و حقیقی باز هم در کنار هم قرار گرفتند. آنها در پرسپولیس همبازی بوده اند.
محمد قاضی بعد از اینکه در بازی های آخر فصل گذشته فولاد غایب بود با صلاحدید دایی مهاجم فیکس صبا است.
فرزاد آشوبی بعد از سال ها دوری از لیگ برتر در ترکیب استقلال اهواز قرار گرفته است.
تماشاگران کم تعداد اهوازی پیش از شروع بازی به تشویق تیمشان پرداخته اند.
هواداران صبا به محض ورود علی دایی به زمین از او خواستند به سمتشان برود.
علی دایی و سایر اعضای کادر فنی صبا به استقبال سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز رفتند.
اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام قم همانند سال گذشته خاموش است.
سعید سالارزاده، کلاه کج، مبین میردورقی و طالب ریکانی به سمت نیمکت صبا رفتند.
استاندار قم و عبدالرضا موسوی مالک جدید باشگاه صبا این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.
از ورود جیمی جامپ قمی که سال گذشته در بازی با استقلال تهران به زمین بازی رفته بود به ورزشگاه جلوگیری شده است.
*علی دایی به تشویق هوادارانش واکنش نشان داد.
* محمد غلامی از دقیقه 31 با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.
*مصدومیت پرویز کریمی دروازه بان استقلال در دقیقه45 باعث متوقف شدن دقایقی از بازی شد.
* تماشاگران صبا که تعدادشان در اواخر نیمه اول بیشتر شده و به 500 نفر می رسد با شعار نه قرمز ، نه آبی فقط علی دایی سرمربی تیمشان را تشویق می کنند.


دایی: ما بهتر از حریف بودیم

علی دایی پس از تساوی بدون گل صبا مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: دوست داشتم از کسانی که باعث شدند صبا در قم بماند تشکر کنم از صادقی استاندار و موسوی مالک باشگاه که تمام زحمات به دوش آنهاست. امروز با اینکه بازی اول و بدون تمرین بود عملکرد بدی نداشتیم عملکردی بهتر از استقلال داشتیم 3 موقعیت گل داشتیم از تمام بازیکنان راضی هستم.با این بازیکنان خیلی امیدوار هستم و ان‌شالله‌ بازی با نفت بهتر باشیم و عملکرد به مراتب بهتری خواهیم داشت.

سرمربی صبا در مورد اینکه استقلالی‌ها به دنبال تساوی بودند و اینکه استراتژی صبا در این بازی چه بود یادآور شد: ما قصد داشتیم با سرعت دادن به بازی دفاع‌ آنها که از دقیقه یک در زمین خودشان جمع می‌شدند را با تعویض سریع بازی و پاس‌های سریع این فشردگی را رد کنیم هم از عمق آنها رفتیم و از کنارها هم رفتیم متاسفانه سانترهای ما خوب نبود برای بازی اول که 60 درصد تغییر کرده بود بد کار نکردیم. از نتیجه راضی نیستیم اما از نحوه بازی بازیکنان راضی هستیم امیدوارم زودتر به تیمی که مدنظرمان است برسیم.

دایی در مورد اینکه دیر دست به تعویض زد گفت: چند بازیکن ما نبودند و دستمان خالی بود باید آشنایی بیشتری پیدا کنیم و تعویض‌هایمان را انجام دهیم آن لحظه‌ای که احساس کردیم بازیکنان کشش لازم را نداشتند تعویض کردیم فکر می‌کنم این مسائل را به ما اجازه دهید بهتر باشد. بازیکنان هر چه داشتند گذاشتند مطمئن باشید این تیم خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد. 

سرمربی صبا تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی داریم قاضی، اوسانی و کریم اسلامی که می‌توانند در نوک بازی کنند. اسلامی مصدوم بود و صادقی محروم بود نمی‌توانستیم آن طور که می‌خواستیم از بازیکنان استفاده کنیم شرایط سختی داشتیم و همین که توانستیم چنین تیمی را آماده کنیم کار بزرگی کردیم.

وی در مورد اینکه آیا تماشاگران در ورزشگاه کم نبودند خاطرنشان کرد: انتظار دارم در بازی صبا تماشاگران ورزشگاه را پر کنند به نظرم خیلی مهم است که به ورزشگاه بیایند هم روحیه برای ماست و هم ترس برای حریف. با 800 نفر که نمی‌شود. باید 7-8 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شوند. قم این پتانسل را دارد و امیدوارم با بازی های خوبمان مردم راغب بشوند به ورزرشگاه بیایند.



انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.