غایب بزرگ همایش امروز احمدی نژادی ها/مشایی امروز کجا بود؟/ عکس

زهره حاتمی: همزمان با برگزاری همایش دولتمردان احمدی نژاد که خود وی هم سخنران آن بود ،در شبکه های اجتماعی تصاویر متعددی از حضور اسفندیار رحیم مشایی در شهر خود دراستان مازندران بر سر مزار اقوامش مشاهده شد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایسکانیوز، بعد از یک هفته اطلاع رسانی از سوی یاران احمدی نژاد صبح امروز همایش یک روزه ای با حضور برخی دولتمردان و مدیران دولت های نهم و دهم قریب به 450 نفر در دانشگاه غیر قانونی ایرانیان برگزار شد.

علی رغم وجود حاشیه های پررنگ در این همایش از جمله بی حرمتی به خبرنگاران و عکاسان و ممانعت از حضور در این جلسه برخی از وزرای دولت سابق از جمله نیکزاد وزیر مسکن و سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد در سخنان خود به انتقاد های تند و تیز از سیاست های داخلی و خارجی دولت تدبیر و امید پرداختند.

اما در همایش امروز کدام یک از دولتمردان سابق حضور داشتند؟ بر اساس اخبار دریافتی در این همایش سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، مجید نامجو وزیر سابق نیرو، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، خسرو معتضد تاریخ‌دان، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، علی‌اکبر جوانفکر، مهدی غضنفری وزیر سابق صنعت، بهروز مرادی و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر اسبق کار و برخی دیگر از مدیران دولت‌های نهم و دهم حضور دارند.

همزمان با برگزاری این همایش در گروه های خبری تصاویر متعددی از حضور اسفندیار رحیم مشایی در شهر خود در استان مازندران بر سر مزار اقوامش مشاهده شد.

بر همین اساس  بهمن شریف زاده یکی از نزدیکان مشایی درباره حضور وی در همایش امروز به خبرنگار ایسکانیوز گفت که مشایی معمولا اواخر هر هفته به شمال می رود و قطع به یقین در همایش امروز حضور نداشته است.

شریف زاده در اینباره ادامه داد: از حضور مشایی در شمال هم اطلاع جدیدی ندارم و نمی دانم الان کجا هستند؟!

در ادامه تصاویر منتشره از حضور مشایی در شمال که در فضای مجازی با این عنوان که «مشایی هنوز در رامسر است» می آید.


غایب بزرگ همایش امروز احمدی نژادی ها/مشایی امروز کجا بود؟/ عکس


غایب بزرگ همایش امروز احمدی نژادی ها/مشایی امروز کجا بود؟/ عکس



غایب بزرگ همایش امروز احمدی نژادی ها/مشایی امروز کجا بود؟/ عکس


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.