ارومیه؛

196نفر سهمیه استخدام آموزش وپرورش آذربایجان غربی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : تعداد 5000 نفر از طریق این آزمون در کل کشور جذب خواهند شد که196 نفر سهمیه استان آذربایجان غربی تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فریدون سید مصطفوی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص سهمیه استان در استخدام آموزش و پرورش اظهار کرد :  تعداد 5000 نفر از طریق این آزمون در کل کشور جذب خواهند شد که سهمیه استان آذربایجان غربی 169 نفر تعیین شده است. 

مصطفوی افزود: مقرر شده است طی امروز و فردا از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی 5 هزار نفر در آموزش و پرورش اعلام شود.

وی با بیان اینکه از تاریخ یازدهم تا هفدهم مرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامی آغاز می‌شود، گفت: این آزمون استخدامی  27 شهریور امسال در سراسر کشور  برگزار شود.

مصطفوی ادامه داد: برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و حُسن این کار در این است که از ایجاد هرگونه اعمال نظر و شائبه‌ای جلوگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: افرادی که در آزمون و مصاحبه قبول شوند، حدود یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید.

وی همچنین اظهار داشت: محدودیتی برای شرکت در این آزمون برای افراد وجود ندارد و در این آزمون خانواده های شهدا، ایثارگران و همچنین فرزندان فرهنگیان و نیز دبیران پیش دبستانی و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در اولویت خواهند بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا حیدرزاده
۲۲:۴۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام من فرزند آزاده و جانباز هستم لیسانس رشته تربیت بدنی می خواهم آزمون استخدامی شرکت کنم از مون کی برگزار می شود