به درخواست شرکت مخابرات ایران،

محدودیت ارایه خدمات ارتباطی به تعویق افتاد

شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار اطلاعیه، از لغو محدودیت ارایه خدمات مکالمات بین الملل و سرویس های اینترتی در 11 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متن اطلاعیه بدین شرح است:

در پی انتشار اطلاعیه این شرکت مبنی بر محدویت ارایه خدمات در حوزه مکالمات بین الملل و سرویس های اینترنتی شرکت مخابرات ایران در 11 استان کشور و پیگیری مکرر شرکت های مخابراتی استانی و نیز پیشنهاد  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارایه طرح تازه ای برای پرداخت بدهی ها،اعلام می نماید که این شرکت به دستور وزیر ارتباطات و  فناوری اطلاعات و نیز تلاش حداکثری برای جلوگیری از قطع ارتباط مشترکان با مهلت دوباره برای بررسی پیشنهادهای تازه مخابرات ایران موافقت نمود .
شرکت ارتباطات زیرساخت، امیدوار است که شرکت مخابرات ایران بتواند با پاسخگویی مناسب به تعهدات خود مانع از اقداماتی از این دست شود.


به درخواست شرکت مخابرات ایران محدودیت ارایه خدمات ارتباطی به تعویق افتاد

گفتنی است؛ روز گذشته شرکت ارتباطات زیرساخت در پی اعلامیه ای اظهار داشت: به دنبال بی توجهی شرکت مخابرات ایران به تعیین تکلیف بدهی های خود و اصرار به تضییع حقوق عمومی به رغم هشدارهای پیاپی شرکت ارتباطات زیرساخت ، از بامداد روز جمعه 9 مرداد ، مکالمات بین الملل شرکت مخابرات ایران در برخی استان های کشور قطع خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.