«تتلو» بی‌مجوز می‌خواند و «زمانی» با مجوز گلایه می‌كند! + تصاویر

حواشی پیرامون مجوز داشتن و نداشتن برخی خواننده‌ها و هنرمندان وجود دارد كه یكی از جنجالی‌ترین آنها فعالیت "امیرحسین مقصودلو" معروف به تتلو است كه چندی پیش با انشار آهنگی بدون مجوز موافقان و مخالفان را به اظهارنظر وادار كرد.

حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتفاقات و حواشی مختلفی پیرامون مجوز داشتن و نداشتن برخی خواننده ها و هنرمندان وجود دارد كه یكی از جنجالی ترین آنها فعالیت «امیرحسین مقصودلو» معروف به تتلو است كه چندی پیش هم جدیدترین کلیپ او كه بدون مجوز ضبط شده بود در فضای مجازی سر و صدای بسیاری به پا كرد و موافقان و مخالفان را به اظهار نظر وادار كرد.

«تتلو» بی‌مجوز می‌خواند و «زمانی» با مجوز گلایه می‌كند! + تصاویر

فردی كه ناگهان در سالهای اخیر از زیرزمین سر برآورده و بیشتر خودش را نمایان می كند و حالا خودش را بر عرشه‌ای دیده كه پیش از این خوانندگان موجه تر و ارزشی تر به روی خود ندیده بودند.شاید نمونه ملموس و دست به نقد ما بعنوان مصداقی بارز «حامد زمانی» خواننده جوانی باشد كه بارها آثار ارزشی و خوبی را روانه بازار كرد و تا همین چند وقت پیش هم با مجوز روی صحنه ها بود ، اما حالا معلوم نیست كه چرا دیگر مانند گذشته به او اقبال نشان داده نمی شود و این روزها مشغول شكوه و گلایه است.

«تتلو» بی‌مجوز می‌خواند و «زمانی» با مجوز گلایه می‌كند! + تصاویر

جوان هایی از جنس زمانی در این زمانه زیاد است كه ضمن توجه به ارزش ها و استانداردها آزمون پس داده اند و مجوزهای لازم را هم دارند ، اما انگار دستی برای كشیدن آنها از این آبی كه گل آلود شده ، دراز نمی شود تا مدام شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم كه افراد با مجوز گوشه ای بنشینند و كسانی كه هنوز مورد تایید ارشاد هم نیستند در بهترین شرایط و با امكانات عالی مشغول ثبت و ضبط كارهای خود باشند و كسی هم یكبار برای همیشه به این پرونده خاتمه نمی دهد ، هنوز هم معلوم نیست كه چطور یك فرد بدون مجوز ناگهان روی عرشه ناو ظهور می كند.

«تتلو» بی‌مجوز می‌خواند و «زمانی» با مجوز گلایه می‌كند! + تصاویر

مساله بسیار ساده است ، طبیعی است كه با بررسی های لازم برای افرادی كه قصد فعالیت هنری دارند باید مجوزهای لازم صادر شود و صرف نظر از اینكه در سالهای اخیر خوانندگان زیرزمینی زیادی قصد دریافت مجوز داشته اند و خبر اقدامات آنها به گوش رسیده است ، مشخص نیست كه این برخورد یك بام و دو هوا در بین متولیان چیست . اگر این افراد مجوز ندارد پس چرا مشغول كار هستند و اگر قرار است كه مجوز را دریافت كنند ، پس چرا این همه كش و قوس؟!!

از طرفی هم به نظر می رسد در این شرایط عده ای به دنبال منافع خود هستند. هر چند كه ما زبان نصیحت نداریم ، اما به خیر و بركت ضرب المثل ها دروازه های بسته را باز می كنیم تا شاید كمی هم بفهمیم داخل شهر چه خبر است. پدربزرگ ما اندر احوالات انسانهایی می گفت كه به امید سود چیزی چشم بسته دست به كاری میزنند و دل به منفعتی خوش می كنند كه ظاهرش خوش است.

«تتلو» بی‌مجوز می‌خواند و «زمانی» با مجوز گلایه می‌كند! + تصاویر

آقاجان ما ریش و مو سفید كرده بود كه به ما از فواید ضرب المثل " ما پوستین را ول كردیم ، اما پوستین ما رو ول نمی كند " بگوید .حكایت مردی را گفت كه در سیلابی چیزی در آب شناور دید و فكر كرد پوستینی است كه می تواند وعده ای را از فروش آن سر كند.با همین خیال دست دراز كرد تا آن را بگیرد ، اما نه از پوستین خبری بود و نه خیك روغنی را آب آورده بود ، بلكه سیلاب خرسی را با خود آورده بود كه دست و پا می زد تا شاید خودش را از مهلكه نجات دهد. 

مرد كه با خیال رسیدن به پوستین دست دراز كرده بود با دستان درمانده و پر از زور خرسی روبرو شد كه او را با خود گرفت و به آب كشید.مردم هر چه داد زدند كه اگر نمی توانی پوستین را بیاوری رهایش كن كه مرد با حالی درمانده گفت "من پوستین را ول كردم ، اما پوستین مرا ول نمی كند.

به هر حال كه بهتر است دست از پوستینی كه در این سیلاب موسیقی افتاده و خیال خامی بیش نیست بكشیم و كمی چشم باز كنیم و پوستینی واقعی پیدا كنیم تا فردا روزی نگاه پشیمانمان به عابرانی نیفتد كه زودتر از اینها فریاد زدند كه باید فرق دوغ و دوشاب را بدانی تا دست به انتخاب درستی بزنی.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
به حامد زمانی مجوز ندادن!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
حامد زمانی هم خودش از این کارتتلو حمایت کرد، دیگه حرفتون چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
کی گفته حامد زمانی مجوز داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۰:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
طرفدارهای عمو تتل هزار برابر حامد زمانیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس تتل می تونه تاثیر خیلی خیلی بیشتری بذاره!!!
Iran (Islamic Republic of)
بچه محل امام رضا ع
۲۱:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
دررررررود بر حامد جان
تتلو که بره .......
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۱:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
مطالبتون خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
سید شاهین
۰۲:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
الان تعربف کردی از تتلو یا تخریب باید مجوز بدن با ندن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۴۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
بله واقعا درسته باید از کسایی مثل آقای زمانی حمایت شه ولی بجاش سنگ جلوی پاش می اندازن ....ممنون از مطلبتون
آخرین اخبار