امام جمعه تبریز؛

ترکیه به چاهی که خود کنده سقوط خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ؛تجاوز ترکیه به خاک سوریه و عراق و بمباران مردم مظلوم یمن توسط رژیم سعوی را محکوم کرد .

به گزارش خبرنگار ترکیه به چاهی که خود کنده سقوط خواهد کردگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آیت الله محسن مجتعد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز گفت: دولت ترکیه از ابتدا از آتش افروزان جنگ علیه سوریه بوده است و اکنون تیز به بهانه مبارزه با داعش ،مردم مظلوم سوریه و عراق را بمباران می کند. 

وی افزود:داعش بلای جان ترکیه خواهد بود و دولت ترکیه در چاهی که خود کنده سقوط خواهد کرد.

امام جمعه تبریز ضمن ابراز تاسف از بمباران مردم مظلوم یمن توسط رژیم آل سعود ،خاطر نشان کرد :عربستان سعوی با قبول و نقض مکرر آتش بس درصدد اجرای توطئه ای برای تجدید قوا و آمادگی نیروهای منصورهادی و القائده برای حمله مجدد و نیز منحرف کردم افکار عمومی است.

وی تاکید کرد مردم مجاهد یمن هرگز کوتاه نخواهند آمد و عربستان سعودی ،تجزیه و اشغال یمن را فقط در خواب می تواند ببیند.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری همچنین از دولت ،مجلس و شورای عالی امنیت ملی خواست در رسیدگی به متن و اجرای برجام عزت و مصلحت نظام ،کشور و مردم را به دقت در نظر بگیرند ؛زیرا که عزت و مصلحت نظام مهمتر از مسائل اقتصادی است.

وی به سفر اخیر سیاستمداران اروپایی به ایران اشاره کرد و گفت: بوی کباب به دماغشان رسیده است و آنها به خاطر مسائل اقتصادی و منفعت های خود به ایران سفر می کنند. 

عضو شورای مرکزی جامعه ی روحانیت مبارز گفت دولت های غربی بخصوص آمریکا قابل اعتماد نیستند زیرا درحالی که هنوز مذاکرات تمام نشده و مرکب برجام خشک نشده است آنها به صورت تهدید آمیز رجز خوانی می کنند و با بیان سخنان نخ نمای خود از گزینه های نظامی علیه ایران سخن به میان می آورند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.