ادامه سریال «پروپچیچ در استقلال»!

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت پس از مکاتبه با فیفا، قرار شد پروپچیچ فردا قراردادش را ثبت کند.

بهرام امیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پروپچیچ گفت : با توجه به مکاتباتی که با فیفا داشتیم در نهایت قرار شد این بازیکن فردا با حضور در باشگاه قرارداد  خود را با استقلال ثبت کند و به امید خدا درخواست کارت بازی این بازیکن را ارائه می‌دهیم و مشکلی خاصی در این زمینه وجود ندارد.  

وی درباره بازی استقلال مقابل تیم سیاه جامگان افزود: تیم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بود و بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما به طور کلی بازیکنان نشان دادند که از انگیزه خاصی برخودار و از طرفی دیگر به پیراهن استقلال و هواداران نیز علاقه‌مندند و امیدوارم مسئولان باشگاه هم متناسب با بازیکنان بتوانند شور و علاقه را درک کنند. آنها باید به تعهداتشان هر چه زودتر جامه عمل بپوشانند تا بازیکنان به روند خود ادامه دهند و به قهرمانی برسند.

زیر سئوال رفتن انتخاب بهترین‌ها
امیری در پاسخ به این سوال که آیا حق سجاد شهباززاده در برترین ها ضایع شده است یا خیر؟ توضیح داد : جدا از بحث شهباززاده همانطور که می دانید روی بعضی از انتخاب ها بحث بود و تنها مربوط به شهباززاده نبود و تا زمانی که اعلام نشود چه افرادی به چه بازیکنانی رای دادند بنابراین نمی توانیم به انتخاب ها اعتماد کنیم و اکثر انتخاب ها از این طریق زیر سوال می‌رود .این مساله جای سوال دارد که بهتر از امید ابراهیمی کدام هافبک در فصل گذشته بهتر بود ؟ بنابراین به نظر من حق شهباززاده و ابراهیمی ضایع شده است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار