مصدومیت 4 نفر در زلزله ظهر امروز کرمان/ ترک خوردگی برخی دیوارهای قدیمی و فرسوده

درپی زمین لرزه ظهر امروز سیرچ ، 4 نفر در شهرماهان به علت شتابزدگی در خروج از اماکن سرپوشیده دچار جراحت سطحی شدند .

مصدومیت 4 نفر در زلزله ظهر امروز کرمان/ ترک خوردگی برخی دیوارهای قدیمی و فرسوده
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کرمان در خضوص زلزله ظهر امروز کرمان گفت: گروههای امداد و نجات از زمین و هوا در حال بررسی مناطق زلزله زده سیرچ و اطراف آن هستند.

 صالحی افزود :خوشبختانه به جز ترک خوردگی برخی دیوارهای قدیمی و فرسوده ، خسارت مادی یا جانی خاصی بر اثر تخریب ناشی از زلزله گزارش و مشاهده نشده است ، اما در شهر ماهان که در نزدیکی سیرچ قرار دارد 4 نفر به علت شتاب زدگی در خروج از اماکن سرپوشیده دچار جراحات سطحی شده اند .

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه کانون زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین در منطقه ای بین سیرچ ، گلباف و ماهان بوده است گفت : در منطقه قطعی آب و برق گزارش نشده و ترافیک در محورهای منتهی به سیرچ گرچه سنگین تر از ساعت قبل ، اما روان است .

صابری رئیس فوریت های پزشکی شهرستان کرمان هم گفت : تاکنون درخواست کمک خاصی از ما نشده و هیچ فرد مصدومی به پایگاههای اورژانس در منطقه زلزله زده مراجعه نکرده است .

انتهای پیام/


برچسب ها: مصدومیت ، زلزله ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
اعظم
۲۲:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
اطلاع رسانی صحیح:داداش منم بود پس۵نفرن البته ایشون سرش خورد تو دیوار ولی خداروشکر جراحت نداشت ینی از زلزله نمیریم از این شتابزدگیه میمیریم.خداروشکر ک ب خیر گذشت.
آخرین اخبار