ملوان 1- ذوب آهن0

ذوب آهن حریف ملوان نشد و با یک گل مقابل این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، ترکیب تیم‌های ملوان انزلی و ذوب آهن اصفهان به این شرح است:

ورزشگاه : تختی بندرانزلی

داور: تورج حق وردی کمک ها: علی اکبر عظیم پور، یعقوب حجتی


اخطار:

دقیقه 55 – علی همام از ذوب آهن

دقیقه 61 – آرش افشین از ملوان



ملوان بندرانزلی:

سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، عزت پورغاز، حسین ماهینی، احمد آهی، مازیار زارع، سعید یوسف زاده، پژمان نوری، پویا نزهتی، فرزاد حاتمی، آرش افشین

سرمربی: امیر قلعه نویی


ذوب آهن اصفهان:

رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، کریم قنبری، علی حمام، قاسم حدادی فر، اکبر صادقی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی

سرمربی: یحیی گل محمدی


1 – 0 (ملوان بندر انزلی) حرکت سریع آرش افشین درون محوطه جریمه ذوب آهن با خطای مهرداد قنبری مواجه شد و داور مسابقه در سوت خود به نشانه پنالتی دمید. این پنالتی را زارع به وسط دروازه ذوبی ها زد که توسط مظاهری دفع شد و توپ برگشتی را آرش افشین با تیزهوشی به گل اول ملوانان تبدیل کرد.


دقیقه 10 – حمله ملوانان روی دروازه ذوب آهن شکل گرفت اما دروازه بان این تیم بیرون از محوطه جریمه توپ را مهار کرد، این اتفاق در حالی افتاد که داور مسابقه هیچ عکس العملی نشان نداد.

دقیقه 12 – آرش افشین بهترین موقعیت این بازی را تا این دقیقه از دست داد. وی در حالی که می توانست پژمان نوری را صاحب توپ کند، خودش توپ را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه ذوبی ها شوت کرد اما این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23 – ضربه ایستگاهی ذوب آهنی ها با اختلاف کمی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 38 – سانتر بازیکنان ملوان در حالی با ضربه سر آهی به سمت دروازه ذوبی زده شد که اگر وی این ضربه را نمی زد حاتمی موقعیت بسیار بهتری برای گلزنی داشت.

دقیقه 42 – سانتر خطرناک بازیکنان ذوب آهن، توسط حسینی، دروازه بان ملوانان به خوبی دفع شد.
دقیقه 48 – اولین فرصت نیمه دوم نصیب کاوه رضایی و ذوبی ها شد که ضربه وی از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.
دقیقه 52 – پاس رو به بیرون معبودی در محوطه ذوبی ها نصیب حاتمی شد اما وی این موقعیت ایده آل را از دست داد و مظاهری توپ را مهار کرد.
دقیقه 55 – سانتر ملوانی ها با ضربه سر خطرناک زارع از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت. البته حاتمی در این در این صحنه فرصت بهتری نسبت به زارع داشت.
دقیقه 69 – شوت محکم ذوبی ها از پشت محوطه جریمه را سیدحسین حسینی به زیبایی مهار کرد.


امیر قلعه نویی سرمربی ملوانان که قرارداد خود را هنوز با این تیم ثبت نکرده است از جایگاه ویژه نظاره گر این بازی است.

امیر قلعه نویی در ابتدای این بازی به سراغ یحیی گل محمدی رفت و با وی به روبوسی پرداخت و سپس به جایگاه ویژه رفت.

حسین ماهینی و آرش افشین دو بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و فولاد بعد از مدت ها که دچار مشکلات مربوط کارت پایان خدمت خود شده بودند، در این بازی برای ملوانان به میدان رفتند.

دو بنر در ورزشگاه که در آن جملاتی برای امیر قلعه نویی و پژمان نوری نوشته شده است در ورزشگاه نصب شده است.

در دقیقه دهم این بازی رشید مظاهری بیرون از محوطه جریمه ذوب آهن توپ را با دستان خود مهار کرد اما داور این بازی هیچ عکس العملی از خود نشان نداد.

امیر قلعه نویی در جایگاه ویژه به همراه هوتن قلعه نویی، فرزند خود مشغول تماشای بازی است.

کادر فنی ملوانان از دقیقه 20 به شهاب کرمی، دستور دادند تا به گرم کردن خود بپردازند.

هوای بندرانزلی به شدت گرم و شرجی است و همین موضوع سبب شد تا بعضی از بازیکنان همانند کاوه رضایی آستین های خود را بالا بزنند.

گرما و رطوبت بالای هوا باعث شد تا داور این بازی در دقیقه 30 اقدام به توقف سه دقیقه ای بازی کند.

داور مسابقه 7 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این دیدار در نظر گرفته است.



گل‌محمدی: نتیجه بازی  داخل زمین رقم نخورد


یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی با ملوان گفت: به ملوانی ها تبریک می‌ گویم که تا آخرین لحظه جنگیدن و توانستند 3 امتیاز این بازی را به دست بیاورند. اما امروز واقعیتی را فهمیدم که بسیار تلخ بود.

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی از نتایج بازی ها بیرون از زمین رقم می‌ خورد و کیفیت بازی تاثیری در نتیجه نهایی ندارد. ما دیدیم که چمن ورزشگاه بسیار بلند است و باید کوتاه شود. در جلسه هماهنگی نیز گفتیم که عنوان کردند درست است و باید این اتفاق بیافتد اما امروز که به زمین آمدیم دیدیم چمن کوتاه نشده. به هیات فوتبال و مسوولین برگزاری گفتیم که آنها نیز اعتنایی نکردند و در نهایت دیدیم که همین چمن بلند چقدر روی کیفیت بازی تیم ها تاثیر منفی گذاشته بود.

گل‌محمدی در ادامه گفت: داوری را برای این بازی گذاشتند که در بازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی نیز علیه تیم ما یک پنالتی گرفت و به گواه کارشناسان خنده دار بود. همین داور را می‌ آوردند در این بازی و در شرایطی که بازیکن حریف هنوز نیفتاده، سوت پنالتی را می‌ زند. به هر حال من به بچه هایم تبریک می‌ گویم که دویدن و تا آخرین لحظه زحمت کشیدند.



محمدی: می خواهیم رکوردهای زیادی را جابه جا کنیم

اکبر محمدی در مصاحبه مطبوعاتی پایان این تیم با ذوب‌آهن گفت: روز خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته این یکی از روزهای سخت مان بود که توانستیم با موفقیت آن را به پایان برسانیم. با بضاعتی که داریم اگر از تیم بیرونی حمایت شود، می‌ توانیم موفق باشیم. امروز بیشتر از 2، 3 گزینه روی نیمکت نداشتیم و همین کار ما را بسیار مشکل کرده بود.

وی ادامه داد: در این بازی بازیکنان ما با مشکل بدنی روبه‌رو بودند و این مشکل در بازی تیم ما کاملا پیدا بود. امیدوارم مسوولان نظرات آقای قلعه‌نویی را برآورده کنند تا به مشکلات برخورد نکنند.

وی در پایان گفت: ما در این لیگ می‌ توانیم رکوردهای زیادی را جابجا کنیم به شرطی که از تیم حمایت کافی شود. آقای قلعه‌نویی برای همین کار شکستن رکوردها به انزلی آمدند اما باید از او حمایت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار