تماس تلفنی نتانیاهو با محمود عباس درباره شهادت کودک فلسطینی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه برای محکوم کردن شهادت یک کودک فلسطینی، با محمود عباس تلفنی گفتگو کرد.

تماس تلفنی نتانیاهو با محمود عباس درباره شهادت کودک فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حمله روز جمعه شهرک نشینان صهیونیست به منزل خانواده «علی دوابشه» در روستای دوما در شمال کرانه باختری رود اردن، این کودک شیرخوار فلسطینی در آتش سوخت و سه نفر زخمی شدند. نتانیاهو که پیشتر این حمله را «تروریستی» توصیف کرده بود در این گفتگوی تلفنی به انجام تحقیقات جامع متعهد شد. مقامات رژیم صهیونیستی به ندرت از واژه «تروریستی: برای توصیف حمله شهرک نشینان بر ضد فلسطینیها استفاده می کنند.
خبرگزاری «وفا»ی فلسطین به نقل از دفتر محمود عباس اعلام کرد نتانیاهو در گفتگو با عباس باردیگر این حمله را محکوم کرد.
فلسطینیها رژیم صهیونیستی را «مسئول کامل» این حمله می دانند و آن را «جنایتی جنگی» توصیف کرده اند. نتانیاهو در گفتگو با عباس مدعی شد به دیدن ریهام دوابشه (26 ساله) مادر علی و احمد چهار ساله برادر این کودک که هر دو در بیمارستانی در تل‌آویو درمان می شوند رفته است.  نتانیاهو احتمال داد رووین رولین رئیس اسرائیل نیز به عیادت این دو برود. سعد دوابشه پدر این کودک فلسطینی نیز که در آتش سوزی مجروح شده به بیمارستانی دیگر در سرزمینهای اشغالی منتقل شده است.
خبرگزاری «وفا» افزود عباس در گفتگو با نتانیاهو «بر ضرورت مبارزه با تروریسم و بازداشت عاملان این حمله وحشیانه به علی دوابشه و خانواده وی و مجازات عاملان آن» تاکید کرد.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
ناتانیاهو داره دنیا رو گول میزنه .
زمانی که اسراییل به غزه حمله کرده بود چند هزار کودک فلسطینی رو سوزاند؟
آخرین اخبار