مارادونا در شبكه‌های اجتماعی؛

در کله‌‌تان فروکنید‌؛ من افسرده نیستم

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین،در طول سال‌های اخیر بارها و بارها از پدرش تشکر کرده و او را یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیتش در دنیای فوتبال دانسته است.

در کله‌‌تان فروکنید‌؛ من افسرده نیستمبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، در طول سال‌های اخیر بارها و بارها از پدرش تشکر کرده و او را یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیتش در دنیای فوتبال دانسته است. او که به شدت به والدینش وابسته بود، چند سال پیش مادرش را از دست داد و اخیراً به سوگ پدرش نشست. همین ماجرا سبب شد تا خیلی‌ها به این فکر کنند که دن دیگو بعد از اینکه پدر عزیزش را از دست داد، به شدت افسرده و مغموم شده است. 
 
اما حالا خود مارادونا در ويدئويي كه در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرده گفته كه اصلا افسرده نيست. او به گزارش‌هايي كه در رابطه با افسردگي‌‌اش منتشر شده اين‌طور واكنش نشان داده: «اين روزها حرف‌هاي زيادي گفته مي‌شود. هيچ‌كس نمي‌تواند درك كند كه من به خاطر درگذشت پدرم، در درونم چه حسي داشتم. با رفتن او، انگار رشته عشقي كه من فكر مي‌كردم جاودانه است، بريده شد. به سادگي نمي‌توان او را فراموش كرد اما حسي كه الان دارم، حس افسردگي نيست. اصلا اين‌طور نيست كه من با مردم آرژانتين و مردم دنيا بد باشم. فقط غمي را در دل دارم كه هر فرزندي كه متشكر والدينش هست و آنها را از دست مي‌دهد، به همراه مي‌كشد.» 
 
اين ويدئو در شرايطي ضبط شده كه دن ديگو به دوربين نگاه مي‌كند و در حال قدم زدن در زمين چمن فوتبال است و يك توپ هم زير بغلش زده. او در مورد شرايط روحي‌‌اش گفته: «اين را در كله‌‌تان فرو كنيد: اين حس افسردگي نيست‌؛ فقط غم از دست دادن كسي است كه مرا به اينجايي كه الان هستم، رساند.» 
 
مارادونا در ادامه در مورد شرايط كنوني فيفا نيز صحبت كرده. اين صحبت‌ها در حالي انجام شد كه ويكتور اوگو مورالس، خبرنگار اروگوئه‌اي كه همراه با ديگو مارادونا اجراي برنامه «دسوردا» كه از شبكه تلويزيوني تله سور ونزوئلا پخش مي‌شد را داشت در ماه ژوئن اعلام كرده بود مارادونا قصد دارد نامزد رياست فيفا شود. دن‌ديگو در اين باره گفت: «مراقب باشيد كه وقتي من برگردم، با تمام توان باز خواهم گشت. به عرصه كاري بر مي‌گردم. به فيفا بر مي‌گردم. به جمع مردم عربي كه به من كار دادند باز خواهم گشت و به ويژه به آغوش گرم خانواده‌ام بر مي‌گردم چون مي‌دانم كه آنها هم به اندازه من ناراحت هستند و سختي مي‌كشند.»

منبع:خبرورزشی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار