رئیس رفت، رئیس آمد، رئیس می ماند؟

جودو ایران در هفته ابتدایی تیر ماه، بالا و پایین‌های زیادی را طی کرد تا جایی که در رسانه ها بحث ماندن یا رفتن رئیس فدراسیون جزء داغ ترین اخبار بود.

رئیس رفت، رئیس آمد، رئیس می ماند؟به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: جودو ایران در هفته ای که گذشت روزهای پر فراز و نشیبی را گذراند هر چند هنوز این بلاتکلیفی در راس فدراسیون دست از سر این رشته المپیکی بر نداشته و خانواده بزرگ جودو در انتظار تصمیم وزارت ورزش و جوانان است. 
 
جرقه اصلی خبر برکناری محمد علی رستگار از ریاست فدراسیون جودو روز پنجشنبه اول تیر زده شد، روزی که دو خبرگزاری رسمی کشور زمزمه تصمیم وزارت ورزش برای جابجایی در راس فدراسیون المپیکی جودو را منتشر کردند، این اخبار نه تایید و نه تکذیب شد تا اینکه روز شنبه سوم مرداد خبرگزاری به استعفا تبدیل شده و رسانه‌های مختلف جز استعفای رسمی رئیس فدراسیون جودو را اعلام کردند. 
 
اما سکوت ادامه دار رستگار تا روز یکشنبه هم ادامه داشت تا نهایت در این روز آقای رئیس، در سایت رسمی فدراسیون طی مصاحبه ای خبر استعفای خود را تایید کرد. 
 
رستگار در این مصاحبه به صورت آشکار از  فعالیت های سه ساله خود حمایت و اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان درخواست های متعددش برای برگزاری جلسه را رد کرده است، تایید خبر کناره گیری از فدراسیون جودو کافی بود تا بحث برای گزینه‌های سرپرستی داغ شود، در این میان سه گزینه جدی هم معرفی شدند.

هر چند هر سه این گزینه ها اعلام کردند که از سوی وزارت ورزش و جوانان هیچ بحثی با آنها در خصوص سرپرستی جودو نشده است، تا روز دوشنبه 5 مرداد خبر تعیین سرپرست بین رسانه ها داغ بود تا اینکه حضور رستگار در جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها همه معادلات را به ریخت، تازه مشخص شد که وزارت ورزش و جوانان هیچ تصمیمی درباره رئیس فدراسیون نگرفته است. 
 
گودرزی به صراحت خاطر نشان کرد: هیچ تصمیمی راجع به سرپرست فدراسیون نگرفته ایم و در مورد استعفای رستگار هم تا دو روز دیگر تصمیم می گیریم. 
 
تمامی این اتفاقات در حالی رخ داد که سه ملی پوش تیم بزرگسالان که گزینه های اصلی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل هستند در روسیه به سر می برند و مشخص نیست تا چه حد این حواشی در روند تمریناتشان اثر گذار بوده است. 
 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: المپیک ، فدراسیون ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار