بائرمن: کار خوب صمد و حامد روحیه تیم را بالا برد

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقتد است، عملکرد خوب بازیکنان پست 3 و 5 ایران باعث بالارفتن روحیه تیمی و شکست آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درک بائرمن درباره دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر آمریکا گفت: این را قبلا هم گفته ام اگر قوی دفاع کنیم هر تیمی را می توانیم شکست بدهیم. امروز خوب دفاع کردیم ولی نتوانستیم خوب گل بزنیم. برای اینکه عملکردمان بیشتر روی دفاع متمرکز بود.  

وی با اشاره به نوع بازی آمریکایی‌ها توضیح داد: آنها تنها زمانی توانستند به ما گل بزنند که توپهایمان لو رفت و دیگر در ریباندهای حمله شان قدرتمند شدند.ضمن اینکه در چین ما یک مشکل بزرگ با توپها داریم که در حمله ما را دچار مشکل می کند.ولی هیچ کدام از اینها مهم نیست.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مطلب دیگری که برایمان ارزش داشت این بود که حامد خیلی خوب در دفاع کار کرد و تیم در شروع بازی ریتم خودش را پیدا کرد. در هر صورت اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و سه امتیازی‌های خیلی خوبی را به آمریکا زدند. صمد در حمله خیلی خوب بود و در دفاع هم نسبتاً خوب عمل کرد و اگر او مثل امروز همیشه دفاع کند یک مسئله کلیدی برای ما خواهد شد.

وی اضافه کرد: به هر حال امروز ایران برد و همه بازیکنان در این پیروزی شریک هستند. اگر چرخش توپ را درست انجام دهیم و همبستگی لازم را داشته باشیم با حفظ  ریتم  خوب بازی مان می توانیم  به پیروزی برسیم. بازی صحیح و دفاع خوب متضمن پیروزی است و من قول آن را می‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار