رفع تحریم بی‌تاثیر بر قیمت مبلمان تا یکسال آینده

دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون گفت: حتی در صورت سیاست‌گذاری‌های جدید دولت و مجلس و تغییرات احتمالی نظام تعرفه‌ای واردات، کاهش قیمت را برای مبلمان منزل نخواهیم داشت.

رفع تحریم بی‌تاثیر بر قیمت مبلمان تا یکسال آیندهرامین سمیع زاده عضو هیات مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تغییرات قیمت انواع مبلمان در شرایط پساتحریم گفت: حتی در صورت سیاست‌گذاری‌های جدید دولت و مجلس و تغییرات احتمالی نظام تعرفه‌ای واردات، کاهش قیمت را برای مبلمان منزل نخواهیم داشت.

وی افزود : تغییر وضعیت مبلمان در کشور و تغییر ساختار قیمتی انواع مبلمان در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن حداقل یکسال طول می‌کشد و طی دوره یکسال آینده شاهد نوسانات قابل توجه قیمتی در حوزه مبلمان منزل نخواهیم بود.

وی با اشاره  به حضور پر رنگ اکثر برندهای مطرح و صادراتی حوزه مبلمان منزل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان گفت: به جهت تسهیل دسترسی و کوتاهی زمان برای بازدیدکنندگان، غرفه‌ها در 4 گروه کالایی مبلمان مدرن و راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان کودک و نوجوان و تشک و کالای خواب در 4 منطقه مجزای نمایشگاه تقسیم شدند .  

سمیع زاده در خصوص تغییرات کمی این نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل گفت: مبلکس 2015با حضور بالغ بر 400 مشارکت کننده در فضای ناخالصی به مساحت 37000مترمربع و فضای خالص به مساحتی حدوداً 45000 متر مربع و با رشد کمی حدوداً 4 درصدی نسبت به سال گذشته  به عنوان بزرگترین نمایشگاه تاریخ کشور و خاورمیانه برگزار می‌گردد . 

وی همچنین تقارن این نمایشگاه با توافق نامه 1+5 را به فال نیک گرفته و گفت:عرصه برای قدرت نمائی و عرض اندام تولیدکنندگان داخلی مبلمان فراهم شده و نیز  زمینه های صادراتی به کشورهای منطقه و حتی اروپائی ها مناسبتر از گذشته شده است و از طرف دیگر حضور حمایتی و جدی دولت در این مقطع حساس  بسیار تعیین کننده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل 94 (مبلکس2015) با عنایت به شرایط پساتحریم و با شعار مبلمان ایرانی در مسیر بازارهای جهانی  با نگاهی ملی و رویکردی صادرات گرا ،روز جمعه نهم  مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح و تا روز دوشنبه  دوازدهم  به مدت چهارروز ادامه خواهد داشت .

این نمایشگاه با فراهم نمودن همه تمهیدات لازم از ساعت 10 صبح الی 6 بعدازظهر آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان می‌باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار