کرمان؛

کشف یک تن مواد در 24ساعت گذشته در کرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف بيش از يك تن انواع مواد مخدر سنتي و صنعتي در چند عمليات پليسي طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ،سردار حسين چناريان ضمن تاكيد بر برخورد جدي پليس با سوداگران مرگ به تشريح نخستين عمليات پليس كرمان در 24 ساعت گذشته اشاره كرد و گفت: ماموران يگان تكاوري 116 كهنوج حين كنترل خودرو هاي عبوري در محور "قلعه گنج-كهنوج" به يك دستگاه خودرو پرايد مشكوك شدند.

وي افزود: در بازرسي از وسايل سرنشينان خودرو كه دو زنودو مردبودند، مقدار 3 كيلو و 500 گرم هروئين و يك كيلو و 700 گرم ماده مخدر صنعتي شيشه كشفشد.  سردار چناريان تاکید کرد: خودرو توقيف و سرنشينان آن به مراجع قانوني تحويل داده شدند.  

وي به عمليات پليس كرمان در ايست بازرسي مرصاد نيز اشاره كرد و گفت: پليس پس از مشكوك شدن به يك دستگاه كاميون ايويكو به بازرسي از آن پرداخت.  

فرمانده انتظامي استان كرمان بيان داشت: ماموران انتظامي با انجام اقدامات فني سرانجام مقدار 400 كيلو ترياك و يك كيلو و 500 گرم حشيش كه به طرز ماهرانه جاساز شده بود را كشف كردند.  

وي گفت: در اين رابطه دو متهم دستگير و به مقامات قضائي تحويل داده شدند.  سردار چناريان عمليات مشترك پليس شهرستان راور و كرمان را نيز عملياتي در راستاي مبارزه جدي با ورود مواد مخدر به مناطق مركزي كشور دانست و افزود: پليس پس از تعقيب و گريز طولاني سرانجام مقدار 399 كيلو حشيش را از وانت پيكان كشف كرد.  

وي تصريح كرد: پليس در اين عمليات سه متهم را دستگير و سه خودرو را كه در امر قاچاق مورد استفاده قرار گرفته بودند، توقيف كرد.  فرمانده انتظامي استان در پايان به عمليات پاسگاه انتظامي گلستان شهرستان سيرجان نيز اشاره كرد و گفت: پليس در بازرسي از يك دستگاه كاميون ولوو سفيد رنگ مقدار 202 كيلو ترياك را كشف کرد.  

سردار چناريان مقصد اين كاميون را از جنوب به سمت شمال كشور ذكر كرد و گفت: راننده كاميون ولوو از طريق محور "بندرعباس-سيرجان" قصد داشت مواد مخدر خود را عبور دهد كه با تيزهوشي پليس در اين راه ناكام ماند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کشف ، هروئین ، سرنشین ، مرصاد ، حشیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.